Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 35
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

Covid-19 Sürecinde Ortak Tüketime Yönelik Tutum

25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Promosyonel Fiyat Çerçevelerinin Tüketici Satınalma Kararlarına Etkisi

15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2009 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

İş Dünyasına yeni Atılacaklar için Yenilikçi Olmanın Önemi ve yeni İş Modelleri Geliştirme Teknikleri

İş Dünyası Bizden Neler Bekliyor Panel, Türkiye, 01 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

KOBİ ler için Yenilik Problemleri ve Çözüm Önerileri

IV. KOBİ’ler ve Girişim Zirvesi, Türkiye, 01 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

Yeni Girişimciler için Yenilik Yaratma Yolları

Globalleşen Dünya da Girişimcinin Yeri Paneli, Türkiye, 08 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)

Effects of Ethnocentric Tendency on Consumers Perception of Product Attitudes for Foreign and Domestic Products

EuroMed Academy of Business 2008 Annual Conference, 26 - 28 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

Yeniliklerin Sürdürülebilirliği İçin Pazarlamanın Önemi Değer Yeniliği

13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)

KOBİ ler ve Yenilik

2. KOBİ Zirvesi, Türkiye, 01 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye Pazarlama Akademisi Biz Kimiz Ne Yapıyoruz

12.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)

Exploring the Relationships Among Knowledge Mangement Innovation and Performance

3rd International Conference on Business, Management and Economics, 1 - 03 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)

Online Alışveriş Yapma ve Yapmama Motiflerinin Belirlenmesi

İkinci Uluslararası İşletme ve Ekonomi Çalıştayı, 28 - 29 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

İşletme Öğrencilerinin Pazarlama Eğitimini Algılamas

5. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000, (Tam Metin Bildiri)

Yeni Ürünlerin Pazar Performansı Üzerinde Müşteri ve Rakip Enformasyonunun Rolü

11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

Pazar Odaklı Öğrenme Kültürünün Müşteri Değeri Yönelimi Üzerine Etkisi

5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006, (Tam Metin Bildiri)

A Study on Hedonic and Utilitarian Values and Time Pressure on Shopping in Turkey

17th Annual Conference of The International Academy of Business Disciplines, 1 - 03 Haziran 2005, (Tam Metin Bildiri)

Tüketici Etnosentrizmi ve Ülke Orjini Etkisinin Tüketicilerin Yerli ve Yabancı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Etkileri

9. Ulusal Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2004, ss.261-274, (Tam Metin Bildiri)

İşletmelerin Pazarlama Uygulamalarının Tüketicilerce Ahlâki Açıdan Değerlendirilmesi

1. Uluslararası Türkiye İş ve Meslek Ahlakı Kongresi, 17 - 19 Eylül 2003, (Tam Metin Bildiri)

Lüks Markaların Tüketiciyi Etkileyen Yönleri

4. Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Kasım 1999, (Tam Metin Bildiri)

Belediyelerde Hizmet Anlayışı ve Stratejik Yönetime Geçiş

Kamu Yönetiminde Kalite 2. Ulusal Kongresi, Türkiye, 21 - 22 Ekim 1999, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 9

İnovasyon Nedir Ne Değildir?

Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, İnovasyon Yönetimi ve İnovatif İşletmeler, İşletme için İnovasyon Kaynakları ve Yaklaşımları, İnovasyon Ekosisteminin Oluşturulması ve Geliştirilmesi, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.39-55, 2020

İşletme İçin İnovasyon Kaynakları ve Yaklaşımları

Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.71-83, 2020

İnovasyon Yönetimi ve İnovatif İşletmeler

Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.57-69, 2020

İnovasyon Ekosisteminin Oluşturulması ve Geliştirilmesi

Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.85-100, 2020

Yenilik Yönetimi

KOSGEB Girişimcilik El Kitabı, Prof.Dr.Bayram Zafer ERDOĞAN, Editör, KOSGEB, Ankara, 2019

Yenilik Yönetimi ve Yenilikçi Örgüt Kültürü

Yenilik Yönetimi, UZKURT CEVAHİR, DEMİRCİ AHMET EMRE, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYINI, ss.64-80, 2012

İşletmlerde Yeniliği Belirleyen Faktörler ve Uygulamalar

Yenilik Yönetimi, UZKURT CEVAHİR, DEMİRCİ AHMET EMRE, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, ss.82-99, 2012
Metrikler

Yayın

71

Atıf (Scopus)

167

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

11

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

30

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları