SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
5
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
35
Ar-Ge, Yenilik ve Teknoloji Ekosistemimizin Stratejik Analizi
Yeni Türkiye Dergisi
, sa.89, 2016 (Hakemli Dergi)
Örgüt Kültürü ve Örgütsel Yeniliğin Pazarlama Yeniliğine Etkisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.27-50, 2012 (Hakemli Dergi)
Promosyonel Fiyat Sunumlarının Tüketicilerin Ürün Tercihleri Üzerine Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, ss.71-82, 2011 (Hakemli Dergi)
Bilgi Yönetimi Pazar Odaklılık ve Pazarlama Yeniliği İlişkisi Mobilya Sektöründe Bir Araştırma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İİBF Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.31-70, 2011 (Hakemli Dergi)
İnovasyon Yönetimi İnovasyon Nedir Nasıl Yapılır ve Nasıl Pazarlanır
Ankara Sanayi Odası Dergisi
, 2010 (Hakemsiz Dergi)
KOBİ lerin Yenilik İnovasyon Paradoksu
KOBİ dostu Aylık Aktüel Ekonomi Dergisi: Eskişehirce
, 2008 (Hakemsiz Dergi)
İşletmelerde Yenilikçilik ve Yenilik Yönetimi
Eskişehir Sanayi Odası Dergisi
, 2008 (Hakemsiz Dergi)
Marka Yayma Stratejisini Etkileyen Tüketici İlişkili Faktörlerin Tüketicilerin Satın Alma Niyetleri Üzerine Etkisi Ampirik Bir Çalışma
Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.26, sa.2, ss.275-305, 2008 (Hakemli Dergi)
The Effect of the Perception of Retail Innovation By Customer on Satisfaction and Behavioral Intentions An Emprical Study
Journal of Global Strategic Management
, cilt.1, sa.3, ss.146-157, 2008 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Müşteri Değer Algıları Üzerine Bir Çalışma
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.111-130, 2007 (Hakemli Dergi)
İşletmelerin Müşteri Değeri Yaratma Çabaları Üzerinde Öğrenme ve Pazar Odaklı Kültürün Etkileri
Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.239-257, 2007 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Ahlâkının Pazar Bilgisiyle İlişkisi ve Pazarlama Performansına Etkisi Pazarlama Yöneticileri Üzerinde Bir Araştırma
Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, sa.27, ss.95-102, 2007 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Yenilikleri Benimseme Eğilimleri Üzerinde Kişisel Değerlerin Etkisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.241-261, 2007 (Hakemli Dergi)
Müşteri Değeri ve Tatmininin Satın Alım Sonrası Gelecek Eğilimlere Etkisi Üzerine Ampirik Bir Çalışma
”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, ss.25-43, 2007 (Hakemli Dergi)
İşletmeler için Pazar Bilgisi Yeteneğinin Önemi ve Pazarlama Performansına Etkileri 500 Büyük Firma Üzerinde Bir Araştırma
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.7-35, 2006 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Yöneticileri için Yeni Bir Fırsat Sanal Topluluklar
Afyon Kocatepe Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.24-30, 2006 (Hakemli Dergi)
Müşteri Mahremiyeti ve Müşterilerin Mahremiyet İlgisini Ölçmeye Yönelik Bir Uygulama
Yönetim-İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü Dergisİ
, cilt.16, sa.51, ss.13-24, 2005 (Hakemli Dergi)
Kola Markası Kişiliklerinin Üniversite Öğrencileri Tarafından Algılanması
Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.15-31, 2005 (Hakemli Dergi)
Pazar Yönlülük ve Firma Performansına Etkisi
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, cilt.5, sa.5, ss.11-19, 2003 (Hakemli Dergi)
Alıcı Satıcı İlişkilerinde Uzun Dönemli Eğilime Stratejik Bir Yaklaşım
Pazarlama Dünyası
, cilt.17, ss.44-50, 2003 (Hakemli Dergi)
Çevresel Belirsizliklere Karşı Rekabet Avantajı Yakalamada Stratejik Esnekliğin Rolü ve Firma Performansına Etkileri
Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-20, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
Promosyonel Fiyat Çerçevelerinin Tüketici Satınalma Kararlarına Etkisi
15. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 26 Ekim 2009 - 29 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
İş Dünyasına yeni Atılacaklar için Yenilikçi Olmanın Önemi ve yeni İş Modelleri Geliştirme Teknikleri
İş Dünyası Bizden Neler Bekliyor Panel, Türkiye, 01 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
KOBİ ler için Yenilik Problemleri ve Çözüm Önerileri
IV. KOBİ’ler ve Girişim Zirvesi, Türkiye, 01 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Yeni Girişimciler için Yenilik Yaratma Yolları
Globalleşen Dünya da Girişimcinin Yeri Paneli, Türkiye, 08 Nisan 2010, (Tam Metin Bildiri)
Effects of Ethnocentric Tendency on Consumers Perception of Product Attitudes for Foreign and Domestic Products
EuroMed Academy of Business 2008 Annual Conference, 26 - 28 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Yeniliklerin Sürdürülebilirliği İçin Pazarlamanın Önemi Değer Yeniliği
13. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2008, (Tam Metin Bildiri)
KOBİ ler ve Yenilik
2. KOBİ Zirvesi, Türkiye, 01 Nisan 2008, (Tam Metin Bildiri)
Türkiye Pazarlama Akademisi Biz Kimiz Ne Yapıyoruz
12.Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)
Exploring the Relationships Among Knowledge Mangement Innovation and Performance
3rd International Conference on Business, Management and Economics, 1 - 03 Ekim 2007, (Tam Metin Bildiri)
Sağlık Hizmeti Sunan Personel Gruplarının Hasta İletişimlerinin Farklılıklarının Algılanan Hizmet Kalitesi Açısından Analizi
International Health and Hospital Administration Congress, 1 - 03 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
Yeni Ürünlerin Pazar Performansı Üzerinde Müşteri ve Rakip Enformasyonunun Rolü
11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
İnovasyon Nedir Ne Değildir?
Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, İnovasyon Yönetimi ve İnovatif İşletmeler, İşletme için İnovasyon Kaynakları ve Yaklaşımları, İnovasyon Ekosisteminin Oluşturulması ve Geliştirilmesi, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.39-55, 2020
İşletme İçin İnovasyon Kaynakları ve Yaklaşımları
Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.71-83, 2020
İnovasyon Yönetimi ve İnovatif İşletmeler
Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.57-69, 2020
İnovasyon Ekosisteminin Oluşturulması ve Geliştirilmesi
Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik, UZKURT CEVAHİR, ÖNDER GÖKHAN, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, Eskişehir, ss.85-100, 2020
Yenilik Yönetimi
KOSGEB Girişimcilik El Kitabı, Prof.Dr.Bayram Zafer ERDOĞAN, Editör, KOSGEB, Ankara, 2019
Yenilik Yönetimi ve Yenilikçi Örgüt Kültürü
Yenilik Yönetimi, UZKURT CEVAHİR, DEMİRCİ AHMET EMRE, Editör, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYINI, ss.64-80, 2012
İşletmlerde Yeniliği Belirleyen Faktörler ve Uygulamalar
Yenilik Yönetimi, UZKURT CEVAHİR, DEMİRCİ AHMET EMRE, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayını, ss.82-99, 2012