Education Information
2016 - 2021
2016 - 2021Doctorate
Hacettepe University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aile Ve Tüketici Birimleri A.B.D., Turkey
2014 - 2019
2014 - 2019Doctorate
Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences, Pazarlama (Dr), Turkey
2011 - 2014
2011 - 2014Postgraduate
Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences, Pazarlama (Yl) (Tezli), Turkey
2007 - 2011
2007 - 2011Undergraduate
Anadolu University, Faculty Of Economıcs And Admınıstratıve Scıences, Department Of Busıness, Turkey
Dissertations
2021
2021Doctorate
Evlilik öncesi alışverişte kişisel değerlerin, hedonik ve faydacı tüketimin sosyal karşılaştırma üzerine etkisi
Hacettepe University, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2019
2019Doctorate
Gösterişçi tüketim, benzeşme ve ayrışma etkisinin dönüşüm beklentilerine ve öznel yaşam kalitesine etkisi
Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences
2014
2014Postgraduate
Marka topluluğundan beklenen faydalar ve markaya adanmışlık ilişkisi: Gnctrkcll marka topluluğu üyeleri üzerinde bir araştırma
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Certificates, Courses and Trainings
2020
2020AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi Eğitimi
Data Analysis
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi
2020
2020Mplus ile YEM Eğitimi (Temel ve İleri Düzey)
Measurement and Evaluation
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi
Research Areas
Marketing
Academic Titles / Tasks
2023 - Continues
2023 - ContinuesAssistant Professor
Ankara Yildirim Beyazit University, Sosyal Bilimler Meslek YüksekOkulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
2017 - Continues
2017 - ContinuesLecturer PhD
Ankara Yildirim Beyazit University, Sosyal Bilimler Meslek YüksekOkulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Managerial Experience
2022 - Continues
2022 - ContinuesHead of Department
Ankara Yildirim Beyazit University, Sosyal Bilimler Meslek YüksekOkulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Courses
Articles Published in Other Journals
2023
2023Benlik Saygısı ve Kontrolsüz Kredi Kartı Kullanımının Çevrimiçi Alışveriş Bağımlılığı Üzerine Etkisi
ASLAN M.
Bağımlılık Dergisi
, vol.24, no.1, pp.1-11, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2023
2023The Impact of Nomophobia and Loneliness on Life Satisfaction in Married Couples
ASLAN M., KALAMAN S., ÖZDEMİR F.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.10, no.1, pp.23-39, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Evlilik Öncesi Alışverişte Kişisel Değerler, Hedonik ve Faydacı Tüketim ve Sosyal Karşılaştırmanın Sosyo-Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
ASLAN M., AYDINER BOYLU A.
ADAM ACADEMY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES
, vol.12, no.2, pp.441-464, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022Para Kazanma Motivasyonunun Materyalist Değerler Üzerine Etkisi
ASLAN M.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.2, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Kültürlerarası Farklılıkların Ürün ve Markalar Açısından Değerlendirilmesi
ASLAN M.
Türkiye Medya Akademisi Dergisi , vol.1, no.1, pp.29-43, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Gösterişçi Tüketim Eğilimi Ölçeğinin (GTE) Türkçe Uyarlaması Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
ASLAN M.
İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.15, pp.271-281, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019Money Attitude Among Older Consumer Effect On Consumer Decision Making And Life Satisfaction
ASLAN M., ŞENER A.
Social Sciences Studies , vol.5, no.46, pp.5365-5371, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2017
2017UZUN SÜRELİ İŞSİZLİK VE ETKİLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
ASLAN H., ASLAN M.
MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, vol.15, no.4, pp.103-132, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Aile Satın Alma Kararlarında Gizli Aktör olan Çocuğun Etkisi
GÜVEN S., ASLAN M.
Hacettepe Üniversitesi Sosyolojik Araştırmalar E-Dergisi , 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2015
2015Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi: Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma
ASLAN M., ÖZTÜRK S. A.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.61-96, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2023
2023Bir Bağımlılık Türü Olarak Mobil Uygulamalar
ASLAN M.
INTERNATIONAL TOPKAPI CONGRESS, İstanbul, Turkey, 15 March 2023
2023
2023Sürdürülebilirlik Perspektifinden Kendin Yap Faaliyetlerinin Önemi
Aslan M.
10. INTERNATIONAL ATLAS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES HUMANITIES, Konya, Turkey, 9 - 10 March 2023
2020
2020Live and Feel: Experiential Marketing and Its Importance
ASLAN M.
1st INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, 18 - 20 September 2020, pp.502-503
2020
2020A Competition Strategy In A Changing World: Mass Customızation
ASLAN M.
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 21 - 22 August 2020
2018
2018POSTMODERN ÇOCUKLUK PARADİGMALARI ÇERÇEVESİNDE ÇOCUKLARDA DİJİTAL OYUNBAĞIMLILIĞI TARTIŞMALARI
ASLAN H., ASLAN M.
2. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Kocaeli, Turkey, 6 - 07 April 2018
2012
2012Ülke Tanıtım Reklamlarında Çekicilik Unsurlar: Bir İçerik Analizi
BATUM T. P., DOĞAN S., ASLAN M., ARGAN M.
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 18 - 21 October 2012, pp.349-364
Books & Book Chapters
2023
2023Sürdürülebilir Kalkınma Perspektifinden Sorumlu Üretim ve Tüketim
Aslan M.
in: Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış: Teorik Çalışmalar, Öçal Bora, Editor, Efe Akademi Yayınları, Ankara, pp.399-415, 2023
2023
2023Bireylerde Gösterişçi Tüketim Eğilimi, Dönüşüm Beklentileri ve Öznel Yaşam Kalitesi İlişkisi
ASLAN M.
in: Birey, Örgüt ve Toplum, Avcı Müjdat, Kara Ergün, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.375-398, 2023
2023
2023Social Marketing and Nonprofit Organizations
ASLAN M.
in: The Essentials of Today's Marketing, Tarakçı Erdoğan İnci, Aslan Ramazan, Editor, Efe Akademi Yayınları, Ankara, pp.135-147, 2023
2022
2022Nöropazarlama, Uygulama Alanları ve Etik Tartışmalar
KARAKAYA E., ASLAN M.
in: Muhasebe-Pazarlama-Organizasyon: Teori ve Uygulama, , Editor, Ekin Yayınevi, Ankara, pp.107-122, 2022
2022
2022Helal Tüketim Pazarı
ASLAN M.
in: Tüm Yönleriyle Helal Tüketim Kavram, Kapsam, Süreç ve Uygulama, Özkan Bekir, Kurtoğlu Ramazan, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.317-346, 2022
2022
2022