Lect. PhD

MELDA ASLAN


Meslek Yüksekokulu

Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü

Halkla ilişkiler ve Tanıtım Pr.

Education Information

2016 - 2021

2016 - 2021

Doctorate

Hacettepe University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aile Ve Tüketici Birimleri A.B.D., Turkey

2014 - 2019

2014 - 2019

Doctorate

Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences, Pazarlama (Dr), Turkey

2011 - 2014

2011 - 2014

Postgraduate

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Turkey

2007 - 2011

2007 - 2011

Undergraduate

Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Turkey

Dissertations

2021

2021

Doctorate

Evlilik öncesi alışverişte kişisel değerlerin, hedonik ve faydacı tüketimin sosyal karşılaştırma üzerine etkisi

Hacettepe University, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2019

2019

Doctorate

Gösterişçi tüketim, benzeşme ve ayrışma etkisinin dönüşüm beklentilerine ve öznel yaşam kalitesine etkisi

Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences

2014

2014

Postgraduate

Marka topluluğundan beklenen faydalar ve markaya adanmışlık ilişkisi: Gnctrkcll marka topluluğu üyeleri üzerinde bir araştırma

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Certificates, Courses and Trainings

2020

2020

AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi Eğitimi

Data Analysis

Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi

2020

2020

Mplus ile YEM Eğitimi (Temel ve İleri Düzey)

Measurement and Evaluation

Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi

Research Areas

Social Sciences and Humanities

Academic Titles / Tasks

2017 - Continues

2017 - Continues

Lecturer PhD

Ankara Yildirim Beyazit University, Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü

Articles Published in Other Journals

2021

2021

Conspicuous Consumption Orientation (CCO) Scale to Turkish: A Validity and Reliability Study

Aslan M.

İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, vol.6, no.15, pp.271-281, 2021 (Refereed Journals of Other Institutions)

2019

2019

Money Attitude Among Older Consumer Effect On Consumer Decision Making And Life Satisfaction

ASLAN M. , ŞENER A.

Social Sciences Studies, vol.5, no.46, pp.5365-5371, 2019 (Refereed Journals of Other Institutions)

2017

2017

UZUN SÜRELİ İŞSİZLİK VE ETKİLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ

ASLAN H., ASLAN M.

MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol.15, no.4, pp.103-132, 2017 (Refereed Journals of Other Institutions) Sustainable Development

2016

2016

Aile Satın Alma Kararlarında Gizli Aktör olan Çocuğun Etkisi

GÜVEN S., ASLAN M.

Hacettepe Üniversitesi Sosyolojik Araştırmalar E-Dergisi, 2016 (Other Refereed National Journals)

2015

2015

Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi: Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma

ASLAN M. , ÖZTÜRK S. A.

Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, vol.1, no.2, pp.61-96, 2015 (Refereed Journals of Other Institutions)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2020

2020

Live and Feel: Experiential Marketing and Its Importance

ASLAN M.

1st INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, 18 - 20 September 2020, pp.502-503

2020

2020

A Competition Strategy In A Changing World: Mass Customızation

ASLAN M.

1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 21 - 22 August 2020

2018

2018

POSTMODERN ÇOCUKLUK PARADİGMALARI ÇERÇEVESİNDE ÇOCUKLARDA DİJİTAL OYUNBAĞIMLILIĞI TARTIŞMALARI

ASLAN H., ASLAN M.

2. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Kocaeli, Turkey, 6 - 07 April 2018

2012

2012

Ülke Tanıtım Reklamlarında Çekicilik Unsurlar: Bir İçerik Analizi

BATUM T. P. , DOĞAN S., ASLAN M. , ARGAN M.

17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 18 - 21 October 2012, pp.349-364