Asst. Prof. MELDA ASLAN


Sosyal Bilimler Meslek YüksekOkulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Halkla ilişkiler ve Tanıtım Pr.


Research Areas: Marketing

Education Information

2016 - 2021

2016 - 2021

Doctorate

Hacettepe University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aile Ve Tüketici Birimleri A.B.D., Turkey

2014 - 2019

2014 - 2019

Doctorate

Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences, Pazarlama (Dr), Turkey

2011 - 2014

2011 - 2014

Postgraduate

Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences, Pazarlama (Yl) (Tezli), Turkey

2007 - 2011

2007 - 2011

Undergraduate

Anadolu University, Faculty Of Economıcs And Admınıstratıve Scıences, Department Of Busıness, Turkey

Dissertations

2021

2021

Doctorate

Evlilik öncesi alışverişte kişisel değerlerin, hedonik ve faydacı tüketimin sosyal karşılaştırma üzerine etkisi

Hacettepe University, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2019

2019

Doctorate

Gösterişçi tüketim, benzeşme ve ayrışma etkisinin dönüşüm beklentilerine ve öznel yaşam kalitesine etkisi

Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences

2014

2014

Postgraduate

Marka topluluğundan beklenen faydalar ve markaya adanmışlık ilişkisi: Gnctrkcll marka topluluğu üyeleri üzerinde bir araştırma

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Certificates, Courses and Trainings

2020

2020

AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi Eğitimi

Data Analysis

Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi

2020

2020

Mplus ile YEM Eğitimi (Temel ve İleri Düzey)

Measurement and Evaluation

Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi

Research Areas

Marketing

Academic Titles / Tasks

2023 - Continues

2023 - Continues

Assistant Professor

Ankara Yildirim Beyazit University, Sosyal Bilimler Meslek YüksekOkulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

2017 - Continues

2017 - Continues

Lecturer PhD

Ankara Yildirim Beyazit University, Sosyal Bilimler Meslek YüksekOkulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Managerial Experience

2022 - Continues

2022 - Continues

Head of Department

Ankara Yildirim Beyazit University, Sosyal Bilimler Meslek YüksekOkulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Courses

Associate Degree

Associate Degree

Araştırma Yöntemleri

Associate Degree

Associate Degree

Halkla İlişkilerde Kriz Yönetimi

Associate Degree

Associate Degree

Pazarlama

Associate Degree

Associate Degree

Tüketici Davranışları Sustainable Development

Associate Degree

Associate Degree

Reklamcılığa Giriş

Associate Degree

Associate Degree

Reklam Uygulamaları

Associate Degree

Associate Degree

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Genel İşletme

Associate Degree

Associate Degree

Marka Yönetimi

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2023

2023

Bir Bağımlılık Türü Olarak Mobil Uygulamalar

ASLAN M.

INTERNATIONAL TOPKAPI CONGRESS, İstanbul, Turkey, 15 March 2023

2023

2023

Sürdürülebilirlik Perspektifinden Kendin Yap Faaliyetlerinin Önemi

Aslan M.

10. INTERNATIONAL ATLAS CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES HUMANITIES, Konya, Turkey, 9 - 10 March 2023 Sustainable Development

2020

2020

Live and Feel: Experiential Marketing and Its Importance

ASLAN M.

1st INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, 18 - 20 September 2020, pp.502-503

2020

2020

A Competition Strategy In A Changing World: Mass Customızation

ASLAN M.

1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 21 - 22 August 2020

2018

2018

POSTMODERN ÇOCUKLUK PARADİGMALARI ÇERÇEVESİNDE ÇOCUKLARDA DİJİTAL OYUNBAĞIMLILIĞI TARTIŞMALARI

ASLAN H., ASLAN M.

2. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Kocaeli, Turkey, 6 - 07 April 2018

2012

2012

Ülke Tanıtım Reklamlarında Çekicilik Unsurlar: Bir İçerik Analizi

BATUM T. P., DOĞAN S., ASLAN M., ARGAN M.

17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 18 - 21 October 2012, pp.349-364

Books & Book Chapters

2023

2023

Sürdürülebilir Kalkınma Perspektifinden Sorumlu Üretim ve Tüketim

Aslan M.

in: Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış: Teorik Çalışmalar, Öçal Bora, Editor, Efe Akademi Yayınları, Ankara, pp.399-415, 2023 Sustainable Development

2023

2023

Bireylerde Gösterişçi Tüketim Eğilimi, Dönüşüm Beklentileri ve Öznel Yaşam Kalitesi İlişkisi

ASLAN M.

in: Birey, Örgüt ve Toplum, Avcı Müjdat, Kara Ergün, Editor, Eğitim Yayınevi, Ankara, pp.375-398, 2023

2023

2023

Social Marketing and Nonprofit Organizations

ASLAN M.

in: The Essentials of Today's Marketing, Tarakçı Erdoğan İnci, Aslan Ramazan, Editor, Efe Akademi Yayınları, Ankara, pp.135-147, 2023

2022

2022

Nöropazarlama, Uygulama Alanları ve Etik Tartışmalar

KARAKAYA E., ASLAN M.

in: Muhasebe-Pazarlama-Organizasyon: Teori ve Uygulama, , Editor, Ekin Yayınevi, Ankara, pp.107-122, 2022

2022

2022

Helal Tüketim Pazarı

ASLAN M.

in: Tüm Yönleriyle Helal Tüketim Kavram, Kapsam, Süreç ve Uygulama, Özkan Bekir, Kurtoğlu Ramazan, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, pp.317-346, 2022

2022

2022

Dijital Bağımlılıklar

ASLAN M.

in: Dijitalleşme, Baş Mehmet, Erdoğan Tarakçı İnci, Aslan Ramazan, Editor, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, pp.255-284, 2022