Education Information
2016 - 2021
2016 - 2021Doctorate
Hacettepe University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aile Ve Tüketici Birimleri A.B.D., Turkey
2014 - 2019
2014 - 2019Doctorate
Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences, Pazarlama (Dr), Turkey
2011 - 2014
2011 - 2014Postgraduate
Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences, Pazarlama (Yl) (Tezli), Turkey
2007 - 2011
2007 - 2011Undergraduate
Anadolu University, Faculty Of Economıcs And Admınıstratıve Scıences, Department Of Busıness, Turkey
Dissertations
2021
2021Doctorate
Evlilik öncesi alışverişte kişisel değerlerin, hedonik ve faydacı tüketimin sosyal karşılaştırma üzerine etkisi
Hacettepe University, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2019
2019Doctorate
Gösterişçi tüketim, benzeşme ve ayrışma etkisinin dönüşüm beklentilerine ve öznel yaşam kalitesine etkisi
Anadolu University, Instıtute Of Socıal Scıences
2014
2014Postgraduate
Marka topluluğundan beklenen faydalar ve markaya adanmışlık ilişkisi: Gnctrkcll marka topluluğu üyeleri üzerinde bir araştırma
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Certificates, Courses and Trainings
2020
2020AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi Eğitimi
Data Analysis
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi
2020
2020Mplus ile YEM Eğitimi (Temel ve İleri Düzey)
Measurement and Evaluation
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi
Research Areas
Social Sciences and Humanities, Marketing, Public Relations, Advertising and Acquaint
Academic Titles / Tasks
2017 - Continues
2017 - ContinuesLecturer PhD
Ankara Yildirim Beyazit University, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
Courses
Articles Published in Other Journals
2021
2021Conspicuous Consumption Orientation (CCO) Scale to Turkish: A Validity and Reliability Study
Aslan M.
İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi, vol.6, no.15, pp.271-281, 2021 (Refereed Journals of Other Institutions)
2019
2019Money Attitude Among Older Consumer Effect On Consumer Decision Making And Life Satisfaction
ASLAN M. , ŞENER A.
Social Sciences Studies, vol.5, no.46, pp.5365-5371, 2019 (Refereed Journals of Other Institutions)
2017
2017UZUN SÜRELİ İŞSİZLİK VE ETKİLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
ASLAN H., ASLAN M.
MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol.15, no.4, pp.103-132, 2017 (Refereed Journals of Other Institutions)
2016
2016Aile Satın Alma Kararlarında Gizli Aktör olan Çocuğun Etkisi
GÜVEN S., ASLAN M.
Hacettepe Üniversitesi Sosyolojik Araştırmalar E-Dergisi, 2016 (Other Refereed National Journals)
2015
2015Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi: Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma
ASLAN M. , ÖZTÜRK S. A.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, vol.1, no.2, pp.61-96, 2015 (Refereed Journals of Other Institutions)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
2020
2020Live and Feel: Experiential Marketing and Its Importance
ASLAN M.
1st INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, 18 - 20 September 2020, pp.502-503
2020
2020A Competition Strategy In A Changing World: Mass Customızation
ASLAN M.
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 21 - 22 August 2020
2018
2018POSTMODERN ÇOCUKLUK PARADİGMALARI ÇERÇEVESİNDE ÇOCUKLARDA DİJİTAL OYUNBAĞIMLILIĞI TARTIŞMALARI
ASLAN H., ASLAN M.
2. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Kocaeli, Turkey, 6 - 07 April 2018
2012
2012