Eğitim Bilgileri
2016 - 2021
2016 - 2021Doktora
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Aile Ve Tüketici Birimleri A.B.D., Türkiye
2014 - 2019
2014 - 2019Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
2011 - 2014
2011 - 2014Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2011
2007 - 2011Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2021
2021Doktora
Evlilik öncesi alışverişte kişisel değerlerin, hedonik ve faydacı tüketimin sosyal karşılaştırma üzerine etkisi
Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2019
2019Doktora
Gösterişçi tüketim, benzeşme ve ayrışma etkisinin dönüşüm beklentilerine ve öznel yaşam kalitesine etkisi
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2014
2014Yüksek Lisans
Marka topluluğundan beklenen faydalar ve markaya adanmışlık ilişkisi: Gnctrkcll marka topluluğu üyeleri üzerinde bir araştırma
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2020
2020AMOS ile Yapısal Eşitlik Modellemesi Eğitimi
Veri Analizi
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi
2020
2020Mplus ile YEM Eğitimi (Temel ve İleri Düzey)
Ölçme ve Değerlendirme
Araştırma Yöntemleri Eğitim ve Uygulama Merkezi
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Pazarlama Ve Dış Ticaret Bölümü
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019
2019Money Attitude Among Older Consumer Effect On Consumer Decision Making And Life Satisfaction
ASLAN M. , ŞENER A.
Social Sciences Studies, cilt.5, sa.46, ss.5365-5371, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2017
2017UZUN SÜRELİ İŞSİZLİK VE ETKİLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
ASLAN H., ASLAN M.
MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.15, sa.4, ss.103-132, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2016
2016Aile Satın Alma Kararlarında Gizli Aktör olan Çocuğun Etkisi
GÜVEN S., ASLAN M.
Hacettepe Üniversitesi Sosyolojik Araştırmalar E-Dergisi, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2015
2015Marka Topluluğundan Beklenen Faydalar ve Markaya Adanmışlık İlişkisi: Gnctrkcll Marka Topluluğu Üyeleri Üzerinde Bir Araştırma
ASLAN M. , ÖZTÜRK S. A.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, cilt.1, sa.2, ss.61-96, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2020
2020Live and Feel: Experiential Marketing and Its Importance
ASLAN M.
1st INTERNATIONAL HAZAR SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, 18 - 20 Eylül 2020, ss.502-503
2020
2020A Competition Strategy In A Changing World: Mass Customızation
ASLAN M.
1. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, 21 - 22 Ağustos 2020
2018
2018POSTMODERN ÇOCUKLUK PARADİGMALARI ÇERÇEVESİNDE ÇOCUKLARDA DİJİTAL OYUNBAĞIMLILIĞI TARTIŞMALARI
ASLAN H., ASLAN M.
2. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2018
2012
2012