Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Ideas of Muslim Philosophers about atom in 9th and 10th centuries
International Journal of Social Science and Economic Research
, cilt.4, sa.11, ss.6746-6753, 2019 (Hakemli Dergi)
Çocuklarla Felsefe
Çocuk ve Medeniyet Dergii
, cilt.2, sa.4, ss.71-90, 2018 (Hakemli Dergi)
Kız Çocuklarının Okula Gitmeme Nedenleri Van Örneği
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.237-269, 2016 (Hakemli Dergi)
Osmanlı Son Döneminden Günümüze Kadın Eğitimi
Türkiye Yazarlar Birliği Akademi
, cilt.5, sa.13, ss.221-248, 2015 (Hakemli Dergi)
Eğitim ve Etik
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, ss.70-86, 2012 (Hakemli Dergi)
Plotinos ve Farabi de Sudur Teorisinin Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, ss.143-170, 2008 (Hakemli Dergi)
Van da Aile Boşanma ve Eğitim
Sosyoloji Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.115-150, 2008 (Hakemli Dergi)
Sağduyu Etiği Thomas Reid de Ahlak Duyusu ve Ödev Kavramı
Felsefe Dünyası
, cilt.1, sa.43, ss.142-156, 2006 (Hakemli Dergi)
Aydınlanma Döneminde Realizm ve Ahlak Öğretimi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.1-11, 2006 (Hakemli Dergi)
Van da Kadın Sorunları ve Eğitim
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-26, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Mülga İstanbul Sözleşmesi ve Aile Değerlerimiz
Türkiye'de Aile Değerlerinin Bugünü ve Geleceği, Niğde, Türkiye, 17 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
FÂRÂBÎ’NİN DOĞABİLİMİ ALANINDAKİ ÇALIŞMALARI
4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 14 Nisan 2021, (Özet Bildiri)
“Ahlâk-ı Alâî ile Ahlâk’ı Kiram’ın Ahlak Felsefesi Açısından Mukayesesi”
I. Uluslararası Türk Halklarının Felsefî Mirası Sempozyumu, 19 - 21 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
Atomist Ideas In The Muslim World In 9th And 10th Century
14th International History, Philosophy and Science Teaching (IHPST) Biennial Conference, Ankara, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
Eğitim Felsefesine İlişkin Dökümanların Telif Eserler Tercümeler Makaleler Kitap Bölümleri Analizi
Eğitim Felsefesi Sempozyumu, Türkiye, 21 - 22 Kasım 2013, ss.52-65, (Tam Metin Bildiri)
Ayrımcılık ve Eğitim Kadına Yönelik Ev İçi Şiddet ve Eğitim
Çağın Sorunları Karşısında Eğitim, ed. Necmettin Tozlu ve diğerleri, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2014, ss.41-57, (Tam Metin Bildiri)
Kınalızade Ali Çelebi den Isparta Kahramanları na Toplumsal Ahlak
Isparta Kahramanları Sempozyumu Bildirileri, Türkiye, 1 - 03 Nisan 2013, ss.215-232, (Tam Metin Bildiri)
Boşanma Nedenleri ve Çözüm Yolları
Uluslararası Aile ve Sosyal Politikalar Zirvesi, 1 - 03 Ekim 2012, ss.358-378, (Tam Metin Bildiri)
Van İli Örneğinde Terör Suçlarına Karışan Kişilerin İç Göç Sosyal Psikolojik ve Eğitim Açısından Değerlendirilmesi
Terörün Sosyal Psikolojisi Terörizm ve Sınıraşan Suçlar Serisi :1, 1 - 03 Ekim 2010, ss.235-261, (Tam Metin Bildiri)

Kadına Karşı Şiddetin Önlenmesi ve Hak Arama Yollarının Geliştirilmesi Van Örneği
Uluslararası Multidisipliner Kadın Kongresi, 13 - 16 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar
FÜSUN AKATLI: TÜRKIYE’DE FELSEFE, DIL, KÜLTÜRSÜZLEŞME VE AYDIN
Türkiye'de Felsefe I [1923-2023], BAKIR KEMAL, Editör, DOĞUBATI, Ankara, ss.438-468, 2024
MÜLGA İSTANBUL SÖZLEŞMESI VE AILE DEĞERLERIMIZ
TÜRKİYE’DE AİLE DEĞERLERİNİN BUGÜNÜ VE GELECEĞİ, ÖZKAN FATİH, Editör, Nobel yayın, Ankara, ss.175-193, 2022
TÜRKİYE'DE FELSEFE: MURTAZA KORLAELÇİ'NİN GÖRÜŞLERİ
PROF. DR. MURTAZA KORLAELÇİ'YE ARMAĞAN, TÜRER, CELAL, Editör, AKTİF DÜŞÜNCE, Ankara, ss.111-118, 2019
Çok Kültürlülük ve Birlik
Ortak Yaşam Kültürü ve Felsefesi, Celal Türer, Editör, Türk Felsefe Derneği, Ankara, ss.379-397, 2015
Tozluda Kadın ve Aile Eğitimi
Eğitimden Felsefeye Necmettin Tozlu Armağanı, Vefa Taşdelen , Editör, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, ss.107-127, 2011
Çokkültürlü Eğitim Uygulamaları ve Sorunları
Eğitimden Felsefeye Necmettin Tozlu Armağanı, Vefa Taşdelen , Editör, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, ss.261-287, 2011