Assoc. Prof. ALİ AYCI


İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve işletmecilik

Uluslararası Ticaret ve işletmecilik


Research Areas: Social Sciences and Humanities, Marketing, Strategic Marketing and Brand Management, Entrepreneurship and Innovation Management


Names in Publications: Ayci, Ayci Ali

Metrics

Publication

51

Citation (Scopus)

20

H-Index (Scopus)

2

Project

1

Open Access

6
UN Sustainable Development Goals

Education Information

2005 - 2011

2005 - 2011

Doctorate

Gazi University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Turkey

1999 - 2004

1999 - 2004

Postgraduate

Gazi University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Turkey

1994 - 1998

1994 - 1998

Undergraduate

Suleyman Demirel University, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Turkey

Foreign Languages

C1 Advanced

C1 Advanced

English

A1 Beginner

A1 Beginner

Japanese

Certificates, Courses and Trainings

2020

2020

Isletme Danısmanları Için Kapasite Gelistirme Egitimi, Alman Giz kurumu tarafından düzenlenen bu egitimde Almanların Girisimcilige yönelik faaliyetleri, destekeleme mekanizmaları ve KOBI gelistirme araçları, Almanya/Frankfurt

Entrepreneurship

Center for Entrepreneurship SPARK

2018

2018

Isletme Danısmanlıgı Egiticilerin Egitimi Programı

Innovation Management

United Nations Industrial Development Organization

2016

2016

Eğiticilerin Eğitimi

Vocational Course

Çalısma ve Sosyal Güvenlik Bakanlıgı Arastırma Merkezi (ÇASGEM),

2016

2016

Kaizen ile KOBIlerin Kapasitesinin Geliştirilmesi

Innovation Management

Japan International Cooperation Agency (JICA)

2015

2015

Etki Analizi Değerlendirme Tasarımı ve Alan Testleri

Measurement and Evaluation

Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit GmbH,

2014

2014

KOBI’lerde Enerji Verimliligi Projesi kapsamında Fransa ve İrlanda’da eğitimler ve isletme/kurum/kuruluş saha ziyaretleri.

Vocational Course

Cetiat - Technical Center Industries Aérauliques Et Thermiques

2009

2009

Uluslararası Müzakere ve İletişim Teknikleri Eğitim Programı

Vocational Training

British Council, Ankara Üniversitesi Avrupa Toplulukları Araştırma ve Uygulama Merkezi (ATAUM)

2005

2005

Avrupa Birligi Uzmanlık Egitim Sertifika Programı, KOBI GIisimcilik ve Sanayi Politikaları basta olmak üzere AB Kurum kurulusları, politikları, gelecek stratejileri konuludur.(ATAUM)

Vocational Course

Ankara Üniversitesi

2004

2004

Avrupa Birligi Temel Egitim Kursu (ATAUM)

Vocational Course

Ankara Üniversitesi Avrupa Toplulukları Arastırma ve Uygulama Merkezi (ATAUM),

Research Areas

Social Sciences and Humanities

Marketing

Strategic Marketing and Brand Management

Entrepreneurship and Innovation Management

Academic Titles / Tasks

2021 - Continues

2021 - Continues

Associate Professor

Ankara Yildirim Beyazit University, İşletme Fakültesi

2020 - Continues

2020 - Continues

Assistant Professor

Ankara University, Faculty Of Applıed Scıences, Department Of Real Estate Development And Management

2020 - Continues

2020 - Continues

Assistant Professor

Ankara Yildirim Beyazit University, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret Ve İşletmecilik

2016 - 2017

2016 - 2017

Lecturer PhD

Hacettepe University, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü

2015 - 2016

2015 - 2016

Lecturer PhD

Hacettepe University, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü

2014 - 2015

2014 - 2015

Lecturer PhD

Hacettepe University, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü

Managerial Experience

2021 - Continues

2021 - Continues

Deputy Head of Department

Ankara Yildirim Beyazit University, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve işletmecilik

Non Academic Experience

2003 - 2020

2003 - 2020

Yönetici yardımcısı, uzman yardımcısı, Uzman, Hizmet İçi Eğitim Müdürü

Other Public Institution, KOSGEB, Dış İlişkiler, Hizmetiçi Eğitim, Proje Koordinasyon

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

2022

2022

REGULATORY IMPACT ANALYSIS (RIA) IN THE CONCEPT OF BETTER REGULATION POLICY : A STUDY ON THE IMPLEMENTATION PROBLEMS OF RIA IN TÜRKIYE

AYCI A.

4. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Baku, Azerbaijan, 30 November 2022, vol.1, pp.482-489

2022

2022

PURCHASING PERCEPTION OF GENERATION Z STUDENTS TO TOGG CARS

AYCI A., ERGENÇ C.

7th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES, New York, United States Of America, 01 October 2022, pp.537-543

2022

2022

RELATIONSHIPS OF BRAND ORIENTATION WITH INTERNAL BRANDING FACTORS AND DEMOGRAPHICS

PINAR M., AYCI A., Gİrard T., Hatipoğlu İ.

26. Pazarlama Kongresi 23-25 Haziran / Kırşehir, Kırşehir, Turkey, 23 - 24 June 2022

2021

2021

“Pandemi Döneminde ve Pandemi Sonrasında Tüketicilerin Havayolu Tercihlerine ve Havayollarından Beklentilerine Yönelik Niteliksel Bir Araştırma”

AYCI A., BALLI A.

Uluslararası İşletme, Ekonomi & Eğitim Sempozyumu (ISBE 2021), Ankara, Turkey, 7 - 08 April 2021

2021

2021

BRANDING BARRIERS TO SMES IN TURKEY: A FOCUS GROUP STUDY TO UNDERSTAND SME OWNERS PERSPECTIVES

AYCI A.

TARAS ŞEVÇENKO 6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kiev, Ukraine, 04 April 2021

2021

2021

Pandemi Dönemi’nin Türkiye’deki Tüketicilerin Havayolu Tercihlerine ve Havayolu Firmalarından Beklentilerine Yönelik Niteliksel Bir Araştırma

AYCI A., BALLI A.

The International Symposium on Business, Economics and Education (ISBE, 2021), Ankara, Turkey, 07 April 2021

2021

2021

Pandemi Koşullarında Tüketicilerin Çevrimiçi Alışveriş Tercihleri ve Bu Tercihleri Etkileyen Demografik Faktörlerin Çevrimiçi Alışveriş Tercihine Etkisine Yönelik Bir Araştırma

AYCI A.

3. Uluslararası Modern Bilimlerde Yenilikçi Çalışmalar Kongresi (3. Tokyo Summit), Tokyo, Japan, 19 - 21 February 2021, pp.143-159

2019

2019

Mimarlık Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Yetenekleri ve Girişimcilik Niyetleri Üzerine BirAraştırma

AYCI A.

IV. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, Muğla, Turkey, 17 - 20 October 2019, vol.1, pp.377-382

2019

2019

How Refugee Entrepreneurs Improvise: Bricolage Of Syrian Restaurant Owners In An Emergıng Economy

ZAMANTILI NAYIR D., ERYILMAZ M., AYCI A.

23. Mcgill Uluslararası Girişimcilik Konferansı, Odense, Denmark, 28 - 30 August 2019 Sustainable Development

2018

2018

KOBİ’xxlerin Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyanın Rolü, Genç Girişimcilere Yönelik Bir Araştırma

AYCI A.

3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Turkey, 1 - 03 November 2018, vol.1, pp.1-75

2016

2016

How to techno entrepreneurs benefit from networks incubation and post incubation periods

AYCI A., Demirez M.

nternational Management Research Congress (InMaR Congress), Ankara, Turkey, 19 - 20 March 2016

2016

2016

Can Sme s Listed in Borsa İstanbul Be Efficient

GÖKGÖZ F., AYCI A.

International Management Research Congress, 19 - 20 March 2016

2013

2013

The Relationships Between Technological Investment, Firm Size, Firm Age and The Growth Rate of Innovational Performance

YILDIZ O., ÇETİNKAYA BOZKURT Ö., KALKAN A., AYCI A.

PROCEEDINGS OF 9TH INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, Riga, Latvia, 27 - 29 June 2013, vol.99, pp.590-599

2012

2012

Gümrük Birliğinin Türkiye Otomotiv Sektörü Açısından Değerlendirilmesi

AYCI A.

15 Yılın Muhasebesi (1996-2011)”, 14 - 15 June 2012

2003

2003

Türk Turizm Pazarının Genişletilmesinde İkincil Konutlar ve Yerel Yönetimlerin Önemi

AYCI A.

1. Uluslararası Yerel Yönetimler Üniversite ve Sanayi İşbirliği Sempozyumu, 23 - 24 October 2003

Books & Book Chapters

2022

2022

The Role of Big Data Analysis and Machine Learning in Marketing Communications: A Case Study of Amazon

Aycı A.

in: Machine Learning for Societal Improvement, Modernization, and Progress, Prof Dr Vishnu Pendyala, Editor, IGI, Arizona, pp.225-247, 2022 Creative Commons License

2021

2021

NöroPazarlama

Aycı A.

in: Nörogirişimcilik, Abdullah Ballı, Editor, Nobel Tıp, İstanbul, pp.48-67, 2021 Creative Commons License

2021

2021

Nöropazarlama

AYCI A.

in: Nörogirisimcilik, , Editor, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, pp.37-65, 2021

2020

2020

LogoYönetimi

AYCI A.

Detay Yayıncılık, Ankara, 2020

2020

2020

Türkische KMU im digitalen Zeitalter: Chancen, Risiken und Perspektiven aus der Praxis zu e-HRM

Zamantılı Nayır D., Blumenschein P., Aycı A., Müller K.

in: "Digitalisierung" , Prof Dr. HElmut Perstneiner,Prof. Dr. Habil Stephan Schöning,Prof. Dr. HAndan Sumer Göğuş, Editor, Linde, Vienna, pp.483-528, 2020

2019

2019

Decline of Traditional Marketing Communication Forms in Generation Y: Myth or Fact?

KuczamerKopotowska S., AYCI A.

in: Myth in Modern Media Management and Marketing, Kreft Jan, Kuczamer-Kłopotowska Sylwia, Kalinowska-Żeleźnik Anna, Editor, IGI Global, Hershey, pp.142-181, 2019

2014

2014

İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi

AYCI A.

Efil Yayınevi, Ankara, 2014

Scientific Refereeing

October 2020

October 2020

Gazi İktisat ve İşletme Dergisi

Other Journals

February 2019

February 2019

MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES

National Scientific Refreed Journal

October 2018

October 2018

Manas Journal of Social Studies

National Scientific Refreed Journal

Awards

December 2020

December 2020

TÜBİTAK

Tübitak Yayin Teşvik Ödülü 2020



Scholarships

2016 - 2016

2016 - 2016

KOBİ’lerde Kaizen yolu ile verimlilik geliştirme eğitimi

Official Institutions of Foreign Countries

Citations

Total Citations (SCOPUS): 20

h-index (SCOPUS): 2