Eğitim Bilgileri
2005 - 2011
2005 - 2011Doktora
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1999 - 2004
1999 - 2004Yüksek Lisans
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
KOSGEB yurt dısı fuar desteklerinin KOBIlerin uluslararasılasma sürecine etkisinin irdelenmesi
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
2004
2004Yüksek Lisans
Türk turizm pazarının genişletilmesinde ikinci konut ve ev pansiyonculuğundan yararlanılması yollarının araştırılması
Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
A1 Başlangıç
A1 BaşlangıçJaponca
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2020
2020Isletme Danısmanları Için Kapasite Gelistirme Egitimi, Alman Giz kurumu tarafından düzenlenen bu egitimde Almanların Girisimcilige yönelik faaliyetleri, destekeleme mekanizmaları ve KOBI gelistirme araçları, Almanya/Frankfurt
Girişimcilik
Girişimcilik Merkezi (KOMPASS)
2018
2018Isletme Danısmanlıgı Egiticilerin Egitimi Programı
Yenilikçilik Yönetimi
Birleşmiş Milletler Endüstriyel Kalkınma Organizasyonu(UNIDO)
2016
2016Eğiticilerin Eğitimi
Mesleki Kurs
Çalısma ve Sosyal Güvenlik Bakanlıgı Arastırma Merkezi (ÇASGEM),
2016
2016Kaizen ile KOBIlerin Kapasitesinin Geliştirilmesi
Yenilikçilik Yönetimi
Japonya Uluslararası İşbirliği Ajansı (Jica)
2015
2015Etki Analizi Değerlendirme Tasarımı ve Alan Testleri
Ölçme ve Değerlendirme
Alman Uluslararası İşbirliği Kurumu (GIZ)
2014
2014KOBI’lerde Enerji Verimliligi Projesi kapsamında Fransa ve İrlanda’da eğitimler ve isletme/kurum/kuruluş saha ziyaretleri.
Mesleki Kurs
Cetiat Endüstriyel Araştırma Uygulama Merkezi
2009
2009Uluslararası Müzakere ve İletişim Teknikleri Eğitim Programı
Mesleki Eğitim
British Council, Ankara Üniversitesi Avrupa Toplulukları Araştırma ve Uygulama Merkezi (ATAUM)
2005
2005Avrupa Birligi Uzmanlık Egitim Sertifika Programı, KOBI GIisimcilik ve Sanayi Politikaları basta olmak üzere AB Kurum kurulusları, politikları, gelecek stratejileri konuludur.(ATAUM)
Mesleki Kurs
Ankara Üniversitesi
2004
2004Avrupa Birligi Temel Egitim Kursu (ATAUM)
Mesleki Kurs
Ankara Üniversitesi Avrupa Toplulukları Arastırma ve Uygulama Merkezi (ATAUM),
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler, Pazarlama, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi, Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDr.Öğr.Üyesi
Ankara Üniversitesi, Uygulamalı Bilimler Fakültesi, Gayrimenkul Geliştirme Ve Yönetimi Bölümü
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorDr.Öğr.Üyesi
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret Ve İşletmecilik
2016 - 2017
2016 - 2017Öğretim Görevlisi Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü
2015 - 2016
2015 - 2016Öğretim Görevlisi Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü
2014 - 2015
2014 - 2015Öğretim Görevlisi Dr.
Hacettepe Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü
Yönetimsel Görevler
2003 - 2020
2003 - 2020Yönetici yardımcısı, uzman yardımcısı, Uzman, Hizmet İçi Eğitim Müdürü
Diğer (Kurumlar,hastaneler Vb.)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020The theory of planned behaviour in medical tourism: International comparison in the young consumer segment
Boguszewicz-Kreft M., Kuczamer-Kłopotowska S., Kozłowski A., Ayci A. , Abuhashesh M.
International Journal of Environmental Research and Public Health, cilt.17, 2020 (SCI Expanded İndekslerine Giren Dergi)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020TÜRKİYE’DE İŞLETMELERİN YAPISI GÜÇLENİYOR MU? 2006-2016 DÖNEMİNDE TÜRKİYE’DEKİ İŞLETMELERİN NET SATIŞLAR İLE FAALİYET GİDERLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
AYCI A. , Çakır F.
Verimlik Dergisi, ss.219-236, 2020 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2020
2020Sadakat Kartlarının Yerel Market Tercihinde ve Müşteri Sadakatindeki Yeri:Süpermarket Kartlarına İlişkin Ankara’da Bir Özel Okul Velileri ÜzerindeAraştırma
AYCI A.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, cilt.55, ss.673-694, 2020 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2020
2020İŞLETMELERİN LOGOLARINI DEĞİŞTİRME NEDENLERİ, YÖNTEMLERİ VE SONUÇLARI: VAKIFBANK ÖRNEĞİ
AYCI A.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, ss.19-33, 2020 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2019
2019Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey)
TOLON M., YILMAZ K. G. , AYCI A.
Journal of Business Research - Turk, cilt.11, ss.2747-2761, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2019
2019Etkin Devlet Perspektifinden KOSGEB Markalaşma ve Kurumsallaşma Programının İncelenmesi
AYCI A. , DEMİRBAŞ D., demirbaş s.
Manas Journal of Social Studies, cilt.8, ss.2635-2661, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2019
2019OTOMOBİLLERİN BAKIM PERİYODU ULUSLARARASI OTOMOBİL ÜRETİCİLERİ İÇİN PAZARLAMA STRATEJİSİ Mİ YOKSA TEKNİK GEREKLİLİK Mİ? NİSSAN TÜRKİYE ARAŞTIRMASI
AYCI A.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.19, ss.107-129, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2018
2018KOBİ’lerin Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyanın Rolü:Genç Girişimcilere Yönelik Bir Araştırma
AYCI A.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, ss.36-56, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2016
2016The Effect of Market Orientation on Firm Innovation among Small and Medium Enterprises in Turkey”
YUMUŞAK T., AYCI A. , YILMAZ K. G. , GÜNGÖRDÜ BELBAĞ A.
International Journal of Business and Social Science, cilt.7, ss.94-98, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2016
2016HOW DO TECHNO-ENTREPRENEURS BENEFIT FROM NETWORKS IN INCUBATION AND POST INCUBATION PERIODS
AYCI A. , DEMİREZ M.
Uluslararası Yönetim Araştırmaları Dergisi, ss.199-212, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2016
2016E-Commerce Adoption as a Predictor of the Perceived Strategic Value of E-Commerce among E-Commerce Adopter SMEs in Turkey
YILMAZ K. G. , GÜNGÖRDÜ BELBAĞ A., AYCI A. , YUMUŞAK T.
International Journal of Managerial Studies and Research (IJMSR), cilt.4, ss.35-43, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2016
2016Türkiye de Ar Ge Teşvikleri ve Diğer OECD Ülkeleri İle Karşılaştırılması
AYCI A.
Vergi sorunları dergisi, ss.93, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2014
2014Yurtdışı Fuar Desteklerinin KOBİ lerin İhracat Rakamlarına Etkisinin Analizi
AYCI A.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, cilt.5, ss.107-125, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
2012
2012KOBİ’lere Yönelik Etkinlikleri Birleştiren Şemsiye: “Avrupa KOBİ Haftası”
AYCI A.
Kalkınmada Anahtar Verimlilik, ss.40-42, 2012 (Hakemsiz Dergi)
2011
2011Pazarlama Karması Açısından Yurtdışı Fuarlar KOSGEB Yurtdışı Fuar Desteklerinden Faydalanan KOBİ’xxlere Yönelik Bir Araştırma
AYCI A.
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online), cilt.13, ss.159-182, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2019
2019Türkiye’deki İşletmelerin Niteliği Artıyor Mu? 2006-2016 Döneminde Satışlar İle Araştırma -Geliştirme, Pazarlama-Satış-Dağıtım ve Genel Yönetim Giderlerinin Ölçeksel BazdaDeğerlendirilmesi…
AYCI A.
IV. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019, cilt.2, ss.377-382
2019
2019Mimarlık Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Yetenekleri ve Girişimcilik Niyetleri Üzerine BirAraştırma
AYCI A.
IV. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2019, cilt.1, ss.377-382
2019
2019Theory of Planned Behaviour in Medical Tourism. International Comparison in the Young Consumer Segment
Boguszewicz Kreft M., Kuczamer Kopotowska S., Kozowski, A., AYCI A. , Abuhashesh M.
34th IBIMA Conference:,Madrid, Spain, Madrid, İspanya, 13 - 14 Kasım 2019
2019
2019How Refugee Entrepreneurs Improvise: Bricolage Of Syrian Restaurant Owners In An Emergıng Economy
ZAMANTILI NAYIR D., ERYILMAZ M., AYCI A.
23. Mcgill Uluslararası Girişimcilik Konferansı, Odense, Danimarka, 28 - 30 Ağustos 2019
2019
2019İşletmelerin Logolarını Değiştirme Nedenleri, Yöntemleri ve Sonuçları: Vakıfbank Örneği
AYCI A.
24. PPAD Pazarlama Kongresi 2019, 1 - 04 Mayıs 2019
2018
2018KOBİ’xxlerin Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyanın Rolü, Genç Girişimcilere Yönelik Bir Araştırma
AYCI A.
3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2018, cilt.1, ss.1-75
2016
2016How to techno entrepreneurs benefit from networks incubation and post incubation periods
AYCI A. , Demirez M.
nternational Management Research Congress (InMaR Congress), Ankara, Türkiye, 19 - 20 Mart 2016
2016
2016Can Sme s Listed in Borsa İstanbul Be Efficient
GÖKGÖZ F., AYCI A.
International Management Research Congress, 19 - 20 Mart 2016
2013
2013The Relationships Between Technological Investment, Firm Size, Firm Age and The Growth Rate of Innovational Performance
YILDIZ O., ÇETİNKAYA BOZKURT Ö., KALKAN A., AYCI A.
PROCEEDINGS OF 9TH INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, Riga, Letonya, 27 - 29 Haziran 2013, cilt.99, ss.590-599
2012
2012Gümrük Birliğinin Türkiye Otomotiv Sektörü Açısından Değerlendirilmesi
AYCI A.
15 Yılın Muhasebesi (1996-2011)”, 14 - 15 Haziran 2012
2012
2012KOBİ lerin Rekabet Gücünün Arttırılmasında Uluslararası Muhasebe Standartlarına Uyum Sürecinin Değerlendirilmesi
AYCI A.
Türk Coğrafyasında UFRS Sempozyumu, 16 - 17 Haziran 2012
2003
2003Türk Turizm Pazarının Genişletilmesinde İkincil Konutlar ve Yerel Yönetimlerin Önemi
AYCI A.
1. Uluslararası Yerel Yönetimler Üniversite ve Sanayi İşbirliği Sempozyumu, 23 - 24 Ekim 2003
Kitap & Kitap Bölümleri
2020
2020Türkische KMU im digitalen Zeitalter: Chancen, Risiken und Perspektiven aus der Praxis zu e-HRM
Zamantılı Nayır D., Blumenschein P., Aycı A. , Müller K.
"Digitalisierung" , Prof Dr. HElmut Perstneiner,Prof. Dr. Habil Stephan Schöning,Prof. Dr. HAndan Sumer Göğuş, Editör, Linde, Vienna, ss.483-528, 2020
2019
2019Decline of Traditional Marketing Communication Forms in Generation Y: Myth or Fact?
KuczamerKopotowska S., AYCI A.
Myth in Modern Media Management and Marketing, Kreft Jan, Kuczamer-Kłopotowska Sylwia, Kalinowska-Żeleźnik Anna, Editör, IGI Global, Hershey, ss.142-181, 2019
Diğer Yayınlar
2020
2020“Orta Asya Türk Cumhuriyetlerinde İş Ortamı Ve Kobi Destek Programları: KOBİ’lerin ve Karşılıklı Ticaretin Geliştirilmesine Yönelik Bir Araştırma”
Aycı A. , Avşar Z., Hatipoğlu İ. İ.
Teknik Rapor, ss.1-42, 2020
Desteklenen Projeler
Bilimsel Hakemlikler
Ekim 2020
Ekim 2020Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
Diğer Dergiler
Şubat 2019
Şubat 2019MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018Manas Journal of Social Studies
Hakemli Bilimsel Dergi
Ödüller
Aralık 2020
Aralık 2020TÜBİTAK
Tübitak Yayin Teşvik Ödülü 2020
Burslar
2016 - 2016
2016 - 2016