Announcements & Documents
Download File
Education
2005 - 2011
2005 - 2011Doctorate
Gazi University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Turkey
1999 - 2004
1999 - 2004Postgraduate
Gazi University, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Turkey
1994 - 1998
1994 - 1998Undergraduate
Suleyman Demirel University, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Turkey
Dissertations
2011
2011Doctorate
A study on the effects of KOSGEB overseas fair supports on internationalization process of SMEs
Gazi University, -, Business Management
2004
2004Postgraduate
Türk turizm pazarının genişletilmesinde ikinci konut ve ev pansiyonculuğundan yararlanılması yollarının araştırılması
Gazi University, -, Business Management
Foreign Languages
C1 Advanced
C1 AdvancedEnglish
A1 Beginner
A1 BeginnerJapanese
Certificates, Courses and Trainings
2020
2020Isletme Danısmanları Için Kapasite Gelistirme Egitimi, Alman Giz kurumu tarafından düzenlenen bu egitimde Almanların Girisimcilige yönelik faaliyetleri, destekeleme mekanizmaları ve KOBI gelistirme araçları, Almanya/Frankfurt
Entrepreneurship
Center for Entrepreneurship SPARK
2018
2018Isletme Danısmanlıgı Egiticilerin Egitimi Programı
Innovation Management
United Nations Industrial Development Organization
2016
2016Eğiticilerin Eğitimi
Vocational Course
Çalısma ve Sosyal Güvenlik Bakanlıgı Arastırma Merkezi (ÇASGEM),
2016
2016Kaizen ile KOBIlerin Kapasitesinin Geliştirilmesi
Innovation Management
Japan International Cooperation Agency (JICA)
2015
2015Etki Analizi Değerlendirme Tasarımı ve Alan Testleri
Measurement and Evaluation
Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit GmbH,
2014
2014KOBI’lerde Enerji Verimliligi Projesi kapsamında Fransa ve İrlanda’da eğitimler ve isletme/kurum/kuruluş saha ziyaretleri.
Vocational Course
Cetiat - Technical Center Industries Aérauliques Et Thermiques
2009
2009Uluslararası Müzakere ve İletişim Teknikleri Eğitim Programı
Vocational Training
British Council, Ankara Üniversitesi Avrupa Toplulukları Araştırma ve Uygulama Merkezi (ATAUM)
2005
2005Avrupa Birligi Uzmanlık Egitim Sertifika Programı, KOBI GIisimcilik ve Sanayi Politikaları basta olmak üzere AB Kurum kurulusları, politikları, gelecek stratejileri konuludur.(ATAUM)
Vocational Course
Ankara Üniversitesi
2004
2004Avrupa Birligi Temel Egitim Kursu (ATAUM)
Vocational Course
Ankara Üniversitesi Avrupa Toplulukları Arastırma ve Uygulama Merkezi (ATAUM),
Research Areas
Social Sciences and Humanities
Marketing
Strategic Marketing and Brand Management
Entrepreneurship and Innovation Management
Academic Positions
2022 - Continues
2022 - ContinuesAssociate Professor
Ankara Yildirim Beyazit University, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret Ve İşletmecilik
2020 - 2024
2020 - 2024Assistant Professor
Ankara University, Department Of Real Estate Development And Management
2020 - 2021
2020 - 2021Assistant Professor
Ankara Yildirim Beyazit University, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret Ve İşletmecilik
2016 - 2017
2016 - 2017Lecturer PhD
Hacettepe University, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü
2015 - 2016
2015 - 2016Lecturer PhD
Hacettepe University, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü
2014 - 2015
2014 - 2015Lecturer PhD
Hacettepe University, Mühendislik Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü
Managerial Experience
2021 - Continues
2021 - ContinuesDeputy Head of Department
Ankara Yildirim Beyazit University, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret Ve İşletmecilik
Non Academic Experience
2022 - 2023
2022 - 2023T.C. 12. Kalkınma Planı Hazırlıkları
Presidency, CUMHURBAŞKANLIĞI, SBB, T.C. 12. Kalkınma Planı Hazırlıkları
2018 - 2020
2018 - 2020KOBİ Uzmanı
Other Public Institution, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı, Proje Yönetimi, KOBİ Uzmanı
2003 - 2020
2003 - 2020Yönetici yardımcısı, uzman yardımcısı, Uzman, Hizmet İçi Eğitim Müdürü
Other Public Institution, KOSGEB, Dış İlişkiler, Hizmetiçi Eğitim, Proje Koordinasyon , Yönetici yardımcısı, uzman yardımcısı, Uzman, Hizmet İçi Eğitim Müdürü
2014 - 2017
2014 - 2017Hizmet İçi Eğitim Müdürü
T.C Küçük ve Orta Ölçeli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı, Hizmet İçi Eğitim Müdürü
2013 - 2014
2013 - 2014KOSGEB Temsilcisi, USİMP Eğitim Komisyonu Üyesi
Üniversite Sanayi İşbirliği Merkezleri Platformu (USİMP), KOSGEB Temsilcisi, USİMP Eğitim Komisyonu Üyesi
2013 - 2014
2013 - 2014KOBİ Uzmanı (Teknoloji ve Yenilik Destekleri Dairesi Başkanlığı)
T.C. Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı, KOBİ Uzmanı (Teknoloji ve Yenilik Destekleri Dairesi Başkanlığı)
2008 - 2013
2008 - 2013KOBİ Uzmanı (AB Koord Müdürlüğü)
T.C. Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı, KOBİ Uzmanı (AB Koord Müdürlüğü)
2011 - 2012
2011 - 2012Türkiye Temsilcisi
"Türkiye Araştırma ve İş Dünyası Kuruluşları Kamu-Özel Kesim Ortaklığı" (TURBO), Türkiye Temsilcisi
2003 - 2008
2003 - 2008KOBİ Uzmanı, KOBİ Uzman yrd, Yönetici Yardımcısı
T.C. Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeleri Geliştirme ve Destekleme İdaresi Başkanlığı, KOBİ Uzmanı, KOBİ Uzman yrd, Yönetici Yardımcısı
2002 - 2002
2002 - 2002Personel,
Rawcliffe Resorts (USA, South Corolina), Personel,
2000 - 2001
2000 - 2001Personel
IC Holding, Personel
Courses
Journal articles indexed in SCI, SSCI, and AHCI
2021
2021Impacts of architectural education on entrepreneurial intention: a case study of senior architects from six universities in Turkey
İlerisoy Z. Y., Aycı A., Aycı H., Kınacı E. B.
Archnet-IJAR
, vol.15, no.3, pp.719-737, 2021 (AHCI)
2020
2020The theory of planned behaviour in medical tourism: International comparison in the young consumer segment
Boguszewicz-Kreft M., Kuczamer-Kłopotowska S., Kozłowski A., Ayci A., Abuhashesh M.
International Journal of Environmental Research and Public Health
, vol.17, no.5, 2020 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
2024
2024Relationships of Brand Orientation with Internal Branding Factors: An Employee Perspective in a B2B Manufacturing Context
AYCI A., PINAR M., Hatipoğlu İ., Gİrard T.
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetim Dergisi , vol.13, no.2, pp.200-233, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2024
2024The Role of Artificial Intelligence in Integrated Marketing Communication: An Evaluation of ChatGPT
Yoldaş E. N., AYCI A.
Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.11, no.2, pp.611-637, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
2023
2023DEĞERLENDİRME VE İLETİŞİM ARACI OLARAK DÜZENLEYİCİ ETKİ ANALİZİ: ARKA PLAN VE TÜRKİYE’DEKİ UYGULAMA SÜRECİ
AYCI A.
Ombudsman Akademik , vol.9, no.17, pp.107-129, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
2022
2022The Theory of Planned Behaviour and The Factors Affecting Entrepreneurial Intention: A Study on Architecture Faculty Students in Turkey
AYCI A., KINACI E. B., KINACI H.
Gazi University Journal of Science Part B: Art Humanities Design and Planning , vol.10, no.4, pp.347-360, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
BALLI A., AYCI A.
European Journal of Science and Technology
, no.22, pp.184-194, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
2021
2021Cost optimization of the medical tourism market research project in Poland and Turkey
Chmielewski M., Kuczamer-Kłopotowska S., Boguszewicz-Kreft M., Ayci A.
Journal of Environmental Management and Tourism
, vol.12, no.2, pp.552-556, 2021 (Scopus)
2020
2020TÜRKİYE’DE İŞLETMELERİN YAPISI GÜÇLENİYOR MU? 2006-2016 DÖNEMİNDE TÜRKİYE’DEKİ İŞLETMELERİN NET SATIŞLAR İLE FAALİYET GİDERLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
AYCI A., Çakır F.
Verimlik Dergisi , no.3, pp.219-236, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020Sadakat Kartlarının Yerel Market Tercihinde ve Müşteri Sadakatindeki Yeri:Süpermarket Kartlarına İlişkin Ankara’da Bir Özel Okul Velileri ÜzerindeAraştırma
AYCI A.
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.55, no.2, pp.673-694, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2020
2020İŞLETMELERİN LOGOLARINI DEĞİŞTİRME NEDENLERİ, YÖNTEMLERİ VE SONUÇLARI: VAKIFBANK ÖRNEĞİ
AYCI A.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, no.26, pp.19-33, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019Logo Değişimlerinin Marka Bağlılığına Etkisi: Türkiye Converse ve Fanta Araştırması (The Effects of Logo Changes on Brand Loyalty: A Research Converse and Fanta Brands in Turkey)
TOLON M., YILMAZ K. G., AYCI A.
Journal of Business Research - Turk
, vol.11, no.4, pp.2747-2761, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019Etkin Devlet Perspektifinden KOSGEB Markalaşma ve Kurumsallaşma Programının İncelenmesi
AYCI A., DEMİRBAŞ D., demirbaş s.
Manas Journal of Social Studies
, vol.8, no.3, pp.2635-2661, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2019
2019OTOMOBİLLERİN BAKIM PERİYODU ULUSLARARASI OTOMOBİL ÜRETİCİLERİ İÇİN PAZARLAMA STRATEJİSİ Mİ YOKSA TEKNİK GEREKLİLİK Mİ? NİSSAN TÜRKİYE ARAŞTIRMASI
AYCI A.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.19, no.1, pp.107-129, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
2018
2018KOBİ’lerin Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyanın Rolü:Genç Girişimcilere Yönelik Bir Araştırma
AYCI A.
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.29, pp.36-56, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016The Effect of Market Orientation on Firm Innovation among Small and Medium Enterprises in Turkey”
YUMUŞAK T., AYCI A., YILMAZ K. G., GÜNGÖRDÜ BELBAĞ A.
International Journal of Business and Social Science
, vol.7, no.7, pp.94-98, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016HOW DO TECHNO-ENTREPRENEURS BENEFIT FROM NETWORKS IN INCUBATION AND POST INCUBATION PERIODS
AYCI A., DEMİREZ M.
Uluslararası Yönetim Araştırmaları Dergisi , no.3, pp.199-212, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016Türkiye de Ar Ge Teşvikleri ve Diğer OECD Ülkeleri İle Karşılaştırılması
AYCI A.
Vergi sorunları dergisi , no.330, pp.93, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2016
2016E-Commerce Adoption as a Predictor of the Perceived Strategic Value of E-Commerce among E-Commerce Adopter SMEs in Turkey
YILMAZ K. G., GÜNGÖRDÜ BELBAĞ A., AYCI A., YUMUŞAK T.
International Journal of Managerial Studies and Research (IJMSR) , vol.4, no.3, pp.35-43, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
2014
2014Yurtdışı Fuar Desteklerinin KOBİ lerin İhracat Rakamlarına Etkisinin Analizi
AYCI A.
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.5, no.7, pp.107-125, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
2012
2012KOBİ’lere Yönelik Etkinlikleri Birleştiren Şemsiye: “Avrupa KOBİ Haftası”
AYCI A.
Kalkınmada Anahtar Verimlilik , no.285, pp.40-42, 2012 (Non Peer-Reviewed Journal)
2011
2011Pazarlama Karması Açısından Yurtdışı Fuarlar KOSGEB Yurtdışı Fuar Desteklerinden Faydalanan KOBİ’xxlere Yönelik Bir Araştırma
AYCI A.
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler FakültesiDergisi (Online) , vol.13, no.3, pp.159-182, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
2022
2022REGULATORY IMPACT ANALYSIS (RIA) IN THE CONCEPT OF BETTER REGULATION POLICY : A STUDY ON THE IMPLEMENTATION PROBLEMS OF RIA IN TÜRKIYE
AYCI A.
4. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Baku, Azerbaijan, 30 November 2022, vol.1, pp.482-489, (Full Text)
2022
2022PURCHASING PERCEPTION OF GENERATION Z STUDENTS TO TOGG CARS
AYCI A., ERGENÇ C.
7th INTERNATIONAL NEW YORK CONFERENCE ON EVOLVING TRENDS IN INTERDISCIPLINARY RESEARCH & PRACTICES, New York, United States Of America, 01 October 2022, pp.537-543, (Full Text)
2022
2022RELATIONSHIPS OF BRAND ORIENTATION WITH INTERNAL BRANDING FACTORS AND DEMOGRAPHICS
PINAR M., AYCI A., Gİrard T., Hatipoğlu İ.
26. Pazarlama Kongresi 23-25 Haziran / Kırşehir, Kırşehir, Turkey, 23 - 24 June 2022, (Summary Text)
2021
2021“Pandemi Döneminde ve Pandemi Sonrasında Tüketicilerin Havayolu Tercihlerine ve Havayollarından Beklentilerine Yönelik Niteliksel Bir Araştırma”
AYCI A., BALLI A.
Uluslararası İşletme, Ekonomi & Eğitim Sempozyumu (ISBE 2021), Ankara, Turkey, 7 - 08 April 2021, (Full Text)
2021
2021BRANDING BARRIERS TO SMES IN TURKEY: A FOCUS GROUP STUDY TO UNDERSTAND SME OWNERS PERSPECTIVES
AYCI A.
TARAS ŞEVÇENKO 6. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Kiev, Ukraine, 04 April 2021, (Summary Text)
2021
2021Pandemi Dönemi’nin Türkiye’deki Tüketicilerin Havayolu Tercihlerine ve Havayolu Firmalarından Beklentilerine Yönelik Niteliksel Bir Araştırma
AYCI A., BALLI A.
The International Symposium on Business, Economics and Education (ISBE, 2021), Ankara, Turkey, 07 April 2021, (Full Text)
2021
2021Pandemi Koşullarında Tüketicilerin Çevrimiçi Alışveriş Tercihleri ve Bu Tercihleri Etkileyen Demografik Faktörlerin Çevrimiçi Alışveriş Tercihine Etkisine Yönelik Bir Araştırma
AYCI A.
3. Uluslararası Modern Bilimlerde Yenilikçi Çalışmalar Kongresi (3. Tokyo Summit), Tokyo, Japan, 19 - 21 February 2021, pp.143-159, (Full Text)
2019
2019Türkiye’deki İşletmelerin Niteliği Artıyor Mu? 2006-2016 Döneminde Satışlar İle Araştırma -Geliştirme, Pazarlama-Satış-Dağıtım ve Genel Yönetim Giderlerinin Ölçeksel BazdaDeğerlendirilmesi…
AYCI A.
IV. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, Muğla, Turkey, 17 - 20 October 2019, vol.2, pp.377-382, (Summary Text)
2019
2019Mimarlık Fakültesi Öğrencilerinin Girişimcilik Yetenekleri ve Girişimcilik Niyetleri Üzerine BirAraştırma
AYCI A.
IV. ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK, İSTİHDAM VE KARİYER KONGRESİ, Muğla, Turkey, 17 - 20 October 2019, vol.1, pp.377-382, (Summary Text)
2019
2019Theory of Planned Behaviour in Medical Tourism. International Comparison in the Young Consumer Segment
Boguszewicz Kreft M., Kuczamer Kopotowska S., Kozowski, A., AYCI A., Abuhashesh M.
34th IBIMA Conference:,Madrid, Spain, Madrid, Spain, 13 - 14 November 2019, (Summary Text)
2019
2019How Refugee Entrepreneurs Improvise: Bricolage Of Syrian Restaurant Owners In An Emergıng Economy
ZAMANTILI NAYIR D., ERYILMAZ M., AYCI A.
23. Mcgill Uluslararası Girişimcilik Konferansı, Odense, Denmark, 28 - 30 August 2019, (Full Text)
2019
2019İşletmelerin Logolarını Değiştirme Nedenleri, Yöntemleri ve Sonuçları: Vakıfbank Örneği
AYCI A.
24. PPAD Pazarlama Kongresi 2019, 1 - 04 May 2019, (Full Text)
2018
2018KOBİ’xxlerin Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyanın Rolü, Genç Girişimcilere Yönelik Bir Araştırma
AYCI A.
3. Uluslararası Medya Çalışmaları Sempozyumu, Antalya, Turkey, 1 - 03 November 2018, vol.1, pp.1-75, (Full Text)
2016
2016How to techno entrepreneurs benefit from networks incubation and post incubation periods
AYCI A., Demirez M.
nternational Management Research Congress (InMaR Congress), Ankara, Turkey, 19 - 20 March 2016, (Summary Text)
2016
2016Can Sme s Listed in Borsa İstanbul Be Efficient
GÖKGÖZ F., AYCI A.
International Management Research Congress, 19 - 20 March 2016, (Summary Text)
2013
2013The Relationships Between Technological Investment, Firm Size, Firm Age and The Growth Rate of Innovational Performance
YILDIZ O., ÇETİNKAYA BOZKURT Ö., KALKAN A., AYCI A.
PROCEEDINGS OF 9TH INTERNATIONAL STRATEGIC MANAGEMENT CONFERENCE, Riga, Latvia, 27 - 29 June 2013, vol.99, pp.590-599, (Full Text)
2012
2012Gümrük Birliğinin Türkiye Otomotiv Sektörü Açısından Değerlendirilmesi
AYCI A.
15 Yılın Muhasebesi (1996-2011)”, 14 - 15 June 2012, (Full Text)
2012
2012KOBİ lerin Rekabet Gücünün Arttırılmasında Uluslararası Muhasebe Standartlarına Uyum Sürecinin Değerlendirilmesi
AYCI A.
Türk Coğrafyasında UFRS Sempozyumu, 16 - 17 June 2012, (Full Text)
2003
2003Türk Turizm Pazarının Genişletilmesinde İkincil Konutlar ve Yerel Yönetimlerin Önemi
AYCI A.
1. Uluslararası Yerel Yönetimler Üniversite ve Sanayi İşbirliği Sempozyumu, 23 - 24 October 2003, (Full Text)
Books
2023
2023WOULD GENERATION Z PREFER ELECTRIC CARS? A STUDY ON ELECTRIC VEHICLE PREFERENCES IN TURKIYE
Aycı A., Ergenç C.
in: The SDGs and Entrepreneurship, Cagri Bulut,Helena Fidlerova,Rainer Schabereiter, Editor, DETAY ANATOLIA AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, pp.197-209, 2023
2022
2022The Role of Big Data Analysis and Machine Learning in Marketing Communications: A Case Study of Amazon
Aycı A., Tyagi S.
in: Machine Learning for Societal Improvement, Modernization, and Progress, Prof Dr Vishnu Pendyala, Editor, IGI, Arizona, pp.225-247, 2022
2022
2022COVID 19 DÖNEMİNDE Z KUŞAĞININ ETNOSENTRİK YAKLAŞIMLARI: DEMOGRAFİK FAKTÖRLER VE ÖĞRENİM İÇİN TERCİH EDİLEN BÖLÜMÜN ETNOSENTRİZM İLE İLİŞKİSİNE YÖNELİK TÜRKİYE’DEN BİR ARAŞTIRMA
AYCI A., ERGENÇ C.
in: “Muhasebe – Pazarlama – Organizasyon: Teori ve Uygulama” , Şahin Karabulut, Editor, Ekin Yayınevi, Bursa, pp.355-367, 2022
2021
2021NöroPazarlama
Aycı A.
in: Nörogirişimcilik, Abdullah Ballı, Editor, Nobel Tıp, İstanbul, pp.48-67, 2021
2021
2021Nöropazarlama
AYCI A.
in: Nörogirisimcilik, , Editor, Nobel Tıp Kitabevleri, İstanbul, pp.37-65, 2021
2020
2020ORTA ASYA TÜRK CUMHURİYETLERİNDE İŞ ORTAMI VE KOBİ DESTEK PROGRAMLARI: KOBİ’LERİN VE KARŞILIKLI TİCARETİN GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
AYCI A., AVŞAR Z., Hatipoğlu İ. İ.
Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Kazak-Türk Üniversitesi Avrasya Araştırma Enstitüsü (AAE), Almaata, 2020
2020
2020Türkische KMU im digitalen Zeitalter: Chancen, Risiken und Perspektiven aus der Praxis zu e-HRM
Zamantılı Nayır D., Blumenschein P., Aycı A., Müller K.
in: "Digitalisierung" , Prof Dr. HElmut Perstneiner,Prof. Dr. Habil Stephan Schöning,Prof. Dr. HAndan Sumer Göğuş, Editor, Linde, Vienna, pp.483-528, 2020
2019
2019Decline of Traditional Marketing Communication Forms in Generation Y: Myth or Fact?
KuczamerKopotowska S., AYCI A.
in: Myth in Modern Media Management and Marketing, Kreft Jan, Kuczamer-Kłopotowska Sylwia, Kalinowska-Żeleźnik Anna, Editor, IGI Global, Hershey, pp.142-181, 2019
Other Publications
2020
2020“Orta Asya Türk Cumhuriyetlerinde İş Ortamı Ve Kobi Destek Programları: KOBİ’lerin ve Karşılıklı Ticaretin Geliştirilmesine Yönelik Bir Araştırma”
Aycı A., Avşar Z., Hatipoğlu İ. İ.
Technical Report, pp.1-42, 2020
Funded Projects
Peer Reviews in Scientific Publications
October 2020
October 2020Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
Other Journals
February 2019
February 2019MANAS JOURNAL OF SOCİAL STUDİES
National Scientific Refreed Journal
October 2018
October 2018Manas Journal of Social Studies
National Scientific Refreed Journal
Roles in Event Organizations
Temmuz 2024
Temmuz 2024
Human and Artificial Intelligence: Changing Roles and New Capabilities in Internal Audit
Scientific Congress
Arslan Y., Aycı A., Kıral H., Çalıyurt K., Bozkuş Kahyaoğlu S., Satıcı E., et al.
Ankara, Turkey
Awards
December 2020
December 2020TÜBİTAK
Tübitak Yayin Teşvik Ödülü 2020
Scholarships
2016 - 2016
2016 - 2016