Academic Titles
-
2020 - Continues Professor
Ankara Yildirim Beyazit University, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Psikoloji
Courses
-
Doctorate COGNITIVE BEHAVIOURAL THERAPIES
-
Doctorate MEASUREMENT AND SCALE DEVELOPMENT
-
Undergraduate Psychopathology II
-
Doctorate EMOTIONS AND PSYCHOPATHOLOGY
-
Undergraduate Independent Study II
-
Undergraduate Psychotherapy Theories and Applications II
-
Doctorate Research in Personality Psychology
-
Undergraduate Introduction to Psychology
-
Postgraduate Psikoterapi
-
Undergraduate Psychopathology
-
Postgraduate Klinik Psikolojide Uygulamalar ve Süpervizyon II
-
Undergraduate Independent Study I
Advising Theses
-
Bilişsel davranışçı model çerçevesinde sağlık kaygısı: Bedensel belirtiler ve belirsizliğe tahammülsüzlük ile sağlık kaygısı arasındaki ilişkide anksiyete duyarlılığı ve duygu düzenleme güçlüklerinin aracı rolünün incelenmesi
Yalçinkaya Alkar Ö. (Advisor)
H.SELİNAY(Student), Postgraduate, 2023 -
Çekingen Kişilik Bozukluğu Özellikleri ile Benlik Algısı, Öz Saygı, Bağlanma Stilleri ve Sosyal Sorun Çözme Becerisi Arasındaki İlişkinin Örtük ve Açık Ölçüm Yöntemleriyle İncelenmesi
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
E.ERGİN(Student), Postgraduate, 2022 -
COVID-19 Döneminde Psikiyatri Kliniğine Başvuran Kişilerin Psikolojik Sıkıntı Düzeyleri ile Riskli Sağlık Davranışlarını Açıklamaya Yönelik Kapsamlı Bir Sosyal Bilişsel Model Geliştirme: Stres, Risk Algısı, Başa Çıkma, Belirsizliğe Tahammülsüzlük, Önlemlere Yönelik Tutum, Sosyal Güven, Yakın Çevrenin Etkisi, Medyaya Maruz Kalma ve Duygular
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
Z.BEYZA(Student), Postgraduate, 2022 -
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite BozukluğuTanısı Alan ve Almayan Çocukların Sosyalİşlevsellik, Zihin Kuramı, Duygu Tanıma, DuyguDüzenleme ve Yönetici İşlevler AçısındanKarşılaştırılması
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
S.SOHTAOĞLU(Student), Postgraduate, 2022 -
Psikolog ve Danışan Perspektifinden Psikoterapi Deneyimini Anlamak: Başlama, Sürdürme ve Yarıda Bırakma Nedenlerinin Nitel Araştırma Yöntemiyle İncelenmesi
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
C.DİNAR(Student), Postgraduate, 2022 -
Erişkin Dikkat Eksikliği Hiperaktivite Bozukluğu Belirtilerinin Depresyon ve Kaygı ile İlişkisi: Bilişsel Duygu Düzenleme Stratejilerinin Aracı Rolü
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
G.ŞEN(Student), Postgraduate, 2022 -
Üstbiliş Kuramı Çerçevesinde Yetişkinlerde Üstbilişler, Mükemmeliyetçilik, Öz-Yeterlik, Sürekli Kaygı, Bilişsel-Davranışsal Kaçınma ve Depresyonun Genel Erteleme Eğilimi ile İlişkilerinin Aracılık Analizleri ile İncelenmesi
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
R.EDA(Student), Postgraduate, 2022 -
Psikolojik Belirtiler ile Kendine Zarar Verme Davranışı Arasındaki İlişkide Duygu Düzenleme Güçlüğü, Ruminasyoni Dürtüsellik ve Öz Şefkatin Aracı Rolü
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
T.AVCI(Student), Postgraduate, 2022 -
İş-Aile Çatışması, Ebeveynlik Stresi ve Psikolojik Sağlık Arasındaki İlişkininKaynakların Korunumu Kuramı Çerçevesinde İncelenmesi
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
M.AYDIN(Student), Postgraduate, 2022 -
Sosyal Kaygı Bozukluğu Belirtilerinde Dışavurumcu Yazma Paradigmasının Etkililiğinin İncelenmesi: Randomize Kontrollü Deneysel Çalışma
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
B.NUR(Student), Postgraduate, 2022 -
Obsesif Kompulsif Bozukluk tanısı almış kişilerde belirti düzeyi ile anksiyete duyarlılığı, sıkıntıya dayanma ve bilişsel ve davranışsal kaçınma ilişkisinde duygu düzenleme güçlüklerinin aracı rolü
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
Ö.SARISAKAL(Student), Postgraduate, 2022 -
Covid-19 pandemi stresi ve obsesif kompulsif semptomlar arası ilişkide duygu düzenleme güçlüğü, obsesif inançlar ve tiksinmenin aracılık rollerinin incelenmesi: Yapısal eşitlik modellemesi örneği
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
A.GÜÇLÜ(Student), Postgraduate, 2021 -
Attitudes towards Syrians: A model testing and an empathy focused intervention study
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
A.ÇALIŞKAN(Student), Doctorate, 2021 -
Evlilikte Uyumun Anahtarı Duygular Mı Psikolojik Belirtiler Aleksitimi ve Çiftlerin Uyumu İlişkisinde Kişiye Has ve Kişilerarası Duygu Düzenlemenin Aracı Rolü
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
G.ATA(Student), Postgraduate, 2021 -
Sınav kaygısı için bilişsel davranışçı terapi temelli sanal gerçeklik destek programının geliştirilmesi ve etkinliğinin test edilmesi
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
C.AKDAĞ(Student), Postgraduate, 2021 -
Investigation of nomophobia and related psychological variables with cross-sectional and experience sampling methods: the effect of emotion dysregulation, affect, boredom, psychopathology, and social context
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
Ö.ENEZ(Student), Doctorate, 2021 -
Üniversiteye yeni başlayan öğrencilerin uyum sorunlarına yönelik bilişsel davranışçı terapi temelli çevrimiçi grup müdahale programının geliştirilmesi ve değerlendirilmesi
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
B.KÖYLÜOĞLU(Student), Postgraduate, 2021 -
Autobiographical Memory in Depression and Anxiety: Similarities and Differences with the Effects of Early Maladaptive Schemas, Rumination, and Cognitive Avoidance
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
-
The role of dysfunctional beliefs, impulsivity and emotion regulation in internet gaming disorder
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
-
"Put Yourself in Her Shoes, It Might Change Your Attitudes". Manipulating Empathy to Improve Attitudes Toward Rape Victims
YALÇINKAYA ALKAR Ö. (Advisor)
-
The Role of Rumination in The Relationship between Perceived Mother Attitude, Perfectionism and Psychological Health: A study with Gifted Adolescents
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
-
A conceptualizaton and modelling study for social anxiety
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
-
Can Many Buy Happiness? Investigation of Variables Related Compulsive Online Buying Behavior and Adaptation of Bergen Shopping Addiction Scale to The Compulsive Online Shopping Behavior
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
-
Distress in mothers of children with heart disease: Emotion regulation, self-efficacy, caregiving burden and family functioning
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
S.YALÇIN(Student), Postgraduate, 2019 -
Gebelerde kişilik özellikleri, stresli yaşam olayları ve sosyal destek ile depresyon ve anksiyete belirtileri arasındaki ilişki: Bilişsel duygu düzenleme stratejilerinin aracı rolü
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
E.ALTIN(Student), Postgraduate, 2018 -
3-12 aylık bebeği olan annelerde mizaç ve karakter özellikleri, eş uyumu, duygu düzenleme stratejileri ve bebeğin mizacının postpartum depresyon ile ilişkisi
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
M.FAZLIOĞLU(Student), Postgraduate, 2018 -
Ergenlik ve yetişkinlik dönemlerinde bilişsel duygu düzenleme, algılanan ebeveyn tutumu ve algılanan sosyal destek ile psikolojik belirti düzeyi ilişkisinin incelenmesi
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
K.YİĞİT(Student), Postgraduate, 2018 -
The Role of Affect-Related Smoking Outcome Expectancies in Relations Between Emotion Dysregulation/Negative Urgency and Smoking Dependence
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)
-
Analysis of the relationship between cognitive emotional regulation, perceived parental attitudes, perceived social support and psychological health in early adolescence
Yalçınkaya Alkar Ö. (Advisor)