Asst. Prof. NAZİME EBRU ÖZKUL ARIKAN
Home page
Education
Research Areas
Academic and Administrative Experience
Publications & Works
Project & Patent & Design
Scientific & Professional Activities
Achievements & Reputation
Announcements & Documents
Contact
Download CV
Türkçe
English
Ankara Yıldırım Beyazıt University
Research Information System
Türkçe
Research Information System
Türkçe
Publications & Works
Publication Network
Articles
4
All (4)
TRDizin (2)
Other Publications (2)
1.
Pazarlamada Sürdürülebilir Moda Kavramı: Bibliyometrik Bir Analiz
ÖZKUL ARIKAN N. E.
,
BAŞGÖZE P.
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
, vol.16, no.1, pp.67-117, 2024 (TRDizin)
2.
Marka Aşkının Kaynak Güvenilirliği ile Satın Alma İlişkisindeki Aracılık Rolü
UZKURT C.
,
SARITAŞ A.
,
ÖZKUL ARIKAN N. E.
,
SARI D.
Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
, vol.8, no.2, pp.231-254, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
3.
COVİD-19 SÜRECİNİN ORTAK TÜKETİME YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
ÖZKUL N. E.
,
SARITAŞ A.
,
UZKURT C.
,
TANIK Ş.
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.15, no.2, pp.403-426, 2022 (TRDizin)
4.
Gelişmeleri kaçırma korkusu (FoMO) nun sosyal medya temelli satın alma eğilimi üzerindeki etkisinde cinsiyetin düzenleyici rolü
KAVAK B.
,
ÖZKUL N. E.
,
TUNÇEL N.
İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Disiplinlerarası Yenilik Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.1, pp.94-103, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
5
1.
ORGANİK GIDA SATIN ALMA NİYETİNDE TÜKETİCİ BİLİNCİNİN ETKİSİ: KAYNAK GÜVENİLİRLİĞİNİN ARACI ROLÜ
ÖZKUL ARIKAN N. E.
,
ÖNLÜ E.
I.Uluslararası Karaelmas Disiplinlerarası Sosyal Bilimler Kongresi, Zonguldak, Turkey, 16 - 19 November 2023, pp.83, (Summary Text)
2.
Afetlerde Kampanya ve Kuruma Duyulan Güvenin Bağış Niyetine Etkisi: Sosyal Medya Paylaşımlarının Düzenleyici Rolü
ÖZKUL ARIKAN N. E.
,
SARITAŞ A.
7. Sivil Strateji Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 7 - 08 December 2023, (Summary Text)
3.
E-TİCARET SİTELERİNDEN YAPILAN ALIŞVERİŞLERDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ
SERT N. N.
,
SARITAŞ A.
,
ÖZKUL ARIKAN N. E.
7. Uluslararası Ege Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, İzmir, Turkey, 26 - 27 April 2023, pp.87-95, (Full Text)
4.
PAZAR ODAKLILIK, REKABET YETENEĞİ ve TEKNOLOJİ ODAKLILIĞIN İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİSİ
Yüksel F.
,
SARITAŞ A.
,
ÖZKUL ARIKAN N. E.
7. Uluslararası Ege Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, İzmir, Turkey, 26 - 27 April 2023, pp.113-125, (Full Text)
5.
Covid-19 Sürecinde Ortak Tüketime Yönelik Tutum
UZKURT C.
,
SARITAŞ A.
,
ÖZKUL N. E.
,
TANIK Ş.
25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Turkey, 30 June - 02 July 2021, (Full Text)
Books
4
1.
Elektronik Ticaret ve Sosyal Medya
SERT N. N.
,
SARITAŞ A.
,
ÖZKUL ARIKAN N. E.
Nobel Yayınları, Ankara, 2024
2.
Marka Kavramı ve Marka Aşkı
SARITAŞ A.
,
ÖZKUL N. E.
in: Ulusal ve Küresel Ölçekte Tüm Yönleriyle Pazarlama, Dr. Şahin KARABULUT, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.213-226, 2022
3.
SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA
Sarıtaş A.
,
Özkul N. E.
in: İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Doç Dr. Şahin Karabulut, Editor, Ekin yAYINEVİ, Bursa, pp.249-258, 2022
4.
Etik Liderlik / Otantik Liderlik
Özkul Arıkan N. E.
in: Dünden Bugüne LİDERLİK, Güney, Semra, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.1, 2021
Metrics
More metrics
Publication
13
Citation (Scholar)
2
H-Index (Scholar)
1
Citation (TrDizin)
1
H-Index (TrDizin)
1
Citation (Sum Other)
2
UN Sustainable Development Goals