Articles
27
All (27)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Other Indexes (18)
4. COVİD-19 SÜRECİNİN ORTAK TÜKETİME YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, vol.15, no.2, pp.403-426, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
7. Akıllı Telefonlardan Mahrum Kalma Korkusunun (Nomofobi) Bazı Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi: Bir Alan Araştırması
Turkish Studies-Social Sciences
, vol.15, no.8, pp.3747-3764, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
8. Örgüt Kültürünün ve İşletme Demografisinin KOSGEB Desteklerine Etkisi: Burdur İli Araştırması
ULUSLARARASI YÖNETIM AKADEMISI DERGISI (UYAD)
, vol.3, no.2, pp.385-402, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
9. GENÇLERİN YEŞİL ÜRÜNLERE İLİŞKİN TUTUMLARININ BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.22, no.2, pp.557-580, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
10. Hedonik Alışverişin Bazı Demografik Değişkenler Açısındanİncelenmesine Yönelik Bir Alan Araştırması
ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (USBD)
, vol.2, no.13, pp.35-47, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
11. GİRİŞİMCİLER ÜZERİNDE, İŞLETME YETENEKLERİ VE İŞLETME PERFORMANSLARININ İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Turkish StudiesEconomics, Finance and Politics
, vol.13, no.14, pp.175-192, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
12. İçerik Pazarlamasına Yönelik Bir Literatür Taraması
Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.6, pp.232-239, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
13. Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü
Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi
, vol.4, no.5, pp.195-218, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
14. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE İNOVATİF BİR KANAL OLARAK SOSYAL MEDYANIN KULLANIMI: OTOMOTİV SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, vol.10, pp.95-108, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
15. Örgütsel Desteğin, Örgütsel Bağlılık Üzerindeki Etkisini İrdelemeye İlişkin Bir Çalışma: Burdur İmalat İşletmeleri Örneği
International Journal Of Academic Value Studies (JAVSTUDIES)
, vol.3, no.15, pp.138-147, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
16. Sosyal Medya Kullanımının Tüketici Davranışlarına Etkisi: Üniversite Öğrencileri Örneği
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum Eğitim Bilimleri ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.6, no.17, pp.359-374, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
17. Küresel Marka Algısının Tüketici Davranışlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Bartın İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.8, no.15, pp.325-342, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
19. Factors of Purchasing Decision and Measuring Brand Loyalty: An Empirical Study ofAutomotive Sector
Journal of Marketing and Management
, vol.8, no.1, pp.8-17, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
20. Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Tespitine İlişkin Bir Araştırma
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.5, no.1, pp.147, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
21. PORTER MODELİNDEN GELİŞTİRİLEN YENİ BİR MODEL IŞIĞINDA SEKTÖREL KÜMELENME ANALİZİ
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.9, no.18, pp.82-97, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
22. SOSYAL MEDYA ANALİZİ: TÜRKİYE BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.1, pp.75-84, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
23. SİYASİ PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN SEÇMENDAVRANIŞLARI AÇISINDAN ÖNEMİ BİR UYGULAMA
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.3, no.25, pp.127-156, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
24. Uluslararası Pazarlama Faaliyetlerinde Aile Şirketlerinde Kurumsallaşmanın Etkisi
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.5, no.1, pp.135-152, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
25. Siyasal İçerikli Web Sitelerinin İçerik Analizi İle İncelenmesi: 26. Dönem Milletvekilleri Üzerine Bir Araştırma - An Analysis On Political Content Of Political Parties’xxs Websites 26th Term Turkey Parliament Members
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.8, no.14, pp.323-342, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
26. KOBİ lerde Yöneticilerin Muhasebe Bilgi Sistemini Kullanım Düzeylerinin Araştırılması Burdur İlinde Bir Uygulama
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar
, vol.52, no.606, pp.9-21, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
27. Elections and Social Media: An Overview
International Journal of Social Ecology and Sustainable Development
, vol.6, no.1, pp.59-72, 2015 (Scopus)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
28
4. The Concept of E-Commerce, The Problem of Taxation of ECommerce and Solution Proposals and Taxation Practices of ECommerce in Various Countries
8. INTERNATIONAL DİCLE SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, 15 March 2025, (Full Text)
7. DİJİTAL PAZARLAMADA YAPAY ZEKA KULLANMA İSTEKLİLİĞİNİN KALİTE BOYUTLARIYLA İNCELENMESİ
3. BİLSEL INTERNATIONAL TRUVA SCIENTIFIC RESEARCHES and INNOVATION CONGRESS, Çanakkale, Turkey, 25 May 2024, pp.271-294, (Full Text)
8. AYBU TUZGÖLÜ YERLEŞKESİ ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK ÖĞRENCİLERİ İÇİN UYGULANAN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİ
5th INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Turkey, 05 January 2024, pp.272-282, (Full Text)
10. Afetlerde Kampanya ve Kuruma Duyulan Güvenin Bağış Niyetine Etkisi: Sosyal Medya Paylaşımlarının Düzenleyici Rolü
7. Sivil Strateji Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 7 - 08 December 2023, (Summary Text)
11. PAZAR ODAKLILIK, REKABET YETENEĞİ ve TEKNOLOJİ ODAKLILIĞIN İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİSİ
7. Uluslararası Ege Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, İzmir, Turkey, 26 - 27 April 2023, pp.113-125, (Full Text)
12. E-TİCARET SİTELERİNDEN YAPILAN ALIŞVERİŞLERDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ
7. Uluslararası Ege Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, İzmir, Turkey, 26 - 27 April 2023, pp.87-95, (Full Text)
16. Yerel Yönetimlerde Uygulanan TKY, Kelebek Etkisi Mi Oluşturuyor?Kavramsal Bir Araştırma Ve Genel Bir Değerlendirme
KENT YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE ETKİN BELEDİYECİLİK UYGULAMALARI, 1 - 03 November 2018, (Full Text)
17. İÇERİK PAZARLAMASINA YÖNELİK BİR LİTERATÜR TARAMASI
Innovation and Global Issues in Social Sciences 3, Antalya, Turkey, 26 - 29 April 2018, (Summary Text)
18. Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü
Innovation and Global Issues in Social Sciences 3, Antalya, Turkey, 26 - 29 April 2018, (Summary Text)
21. Pazarlama İletişiminde İnovatif Bir Kanal Olarak Sosyal Medyanın Kullanımı: Otomotiv Sektörü Üzerine Bir Araştırma
22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2017, pp.339-357, (Full Text)
26. The Relationship Between Trust and Dependency of Consumers onTrademarks
3rd International Conference on SocialSciences and Education Research, Roma, Italy, 27 - 29 April 2017, pp.235, (Summary Text)
Books
17
1. HAK - İŞ VE KADIN 2025
HAK-İŞ Yayınları, Ankara, 2025
3. Elektronik Ticaret ve Sosyal Medya
Nobel Yayınları, Ankara, 2024
4. Sendikal Harekette HAK-İŞ ve Kadın 2024
HAK-İŞ Yayınları, Ankara, 2024
6. Sendikal Harekette Hak-İş ve Kadın
Hak - İş Yayınları, Ankara, 2023
7. SEÇİM VAATLERİNİN VE SİYASAL KAMPANYALARIN SEÇMEN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ
in: KAZANDIRAN İKİLİ Yerel Seçimlerde Kadın ve Gençler, Yusuf Akın - Hamza Ateş, Editor, Ekin Yayınevi, Bursa, pp.133-149, 2023
13. Dijital Çağda Stratejik Siyasal Pazarlama
Ekin Yayınevi, Bursa, 2020
14. Başkanlık Sisteminde Siyasal Pazarlama Kampanyaları: ABD Örneği
in: Hükümet Sistemi: Kamu Yönetiminde Değişim, Prof. Dr. Yüksel DEMİRKAYA, Editor, Hiper Yayınevi, İstanbul, pp.473-508, 2018
15. Yerel Yönetimlerde Uygulanan TKY, Kelebek Etkisi Mi Oluşturuyor? Kavramsal Bir Araştırma ve Genel Bir Değerlendirme
in: Kent Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar ve Etkin Belediyecilik Uygulamaları, Mehmet Mecek, Bekir Parlak, Emin Atasay, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.1036-1043, 2018
16. KOBİ VE AİLE İŞLETMELERİNDE YÖNETİM VE ORGANİZASYON SORUNLARI
Orion Kitabevi, Ankara, 2015
17. Elections and Social Media: An Overview
in: Public Affairs and Administration Concepts Methodologies Tools and Applications, , Editor, Information Sience Reference (an imprint of IGI Global), Hershey PA, pp.314-328, 2015