Publications & Works

Articles 27
All (27)
Scopus (1)
TRDizin (8)
Other Indexes (18)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences 28

1. BREXIT SÜRECİNDE ENERJİ VE İKLİM POLİTİKALARININ İNCELENMESİ

1. BİLSEL INTERNATIONAL SAFRANBOLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Karabük, Turkey, 03 May 2025, pp.274-276, (Full Text)

2. ULUSLARARASI MARKA KİŞİLİĞİ VE LÜKS TÜKETİM ALGISI ÜZERİNE BİR LİTERATÜR ÇALIŞMASI

1. BİLSEL INTERNATIONAL SAMARKAND SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, SEMERKAND, Uzbekistan, 05 April 2025, pp.169-176, (Full Text)

3. Y VE Z KUŞAKLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA ÇEVRESEL DUYARLILIK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİN ETKİSİ ÜZERİNE BİR LİTERATÜR ARAŞTIRMASI

6. BİLSEL INTERNATIONAL TRUVA SCIENTIFIC RESEARCHES and INNOVATION CONGRESS, Çanakkale, Turkey, 15 March 2025, pp.508-526, (Full Text)

5. DIŞ TİCARETİN GELİŞİMİNDE LOJİSTİK SEKTÖRÜNÜN ROLÜ: AZERBAYJAN TÜRKİYE ÖRNEĞİ

4. BİLSEL INTERNATIONAL KIBYRA SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Burdur, Turkey, 15 February 2025, (Full Text)

6. A RESEARCH ON INTERNATIONAL TRADE AND INTEGRATION IN POLITICAL PARTY PROGRAMS

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-X, Ankara, Turkey, 25 June 2024, pp.1363-1377, (Full Text)

7. DİJİTAL PAZARLAMADA YAPAY ZEKA KULLANMA İSTEKLİLİĞİNİN KALİTE BOYUTLARIYLA İNCELENMESİ

3. BİLSEL INTERNATIONAL TRUVA SCIENTIFIC RESEARCHES and INNOVATION CONGRESS, Çanakkale, Turkey, 25 May 2024, pp.271-294, (Full Text)

8. AYBU TUZGÖLÜ YERLEŞKESİ ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK ÖĞRENCİLERİ İÇİN UYGULANAN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİ

5th INTERNATIONAL 5 OCAK SOCIAL and HUMANITIES SCIENCES CONGRESS, Adana, Turkey, 05 January 2024, pp.272-282, (Full Text)

9. ALANYA TURİZM SEKTÖRÜ BAKIŞ AÇISIYLA TÜRKİYE TURİZM SEKTÖRÜNÜN REKABET GÜCÜ ARAŞTIRMASI

7. ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ, Ankara, Turkey, 17 December 2023, pp.267-278, (Full Text)

11. PAZAR ODAKLILIK, REKABET YETENEĞİ ve TEKNOLOJİ ODAKLILIĞIN İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİSİ

7. Uluslararası Ege Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, İzmir, Turkey, 26 - 27 April 2023, pp.113-125, (Full Text)

12. E-TİCARET SİTELERİNDEN YAPILAN ALIŞVERİŞLERDE SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ

7. Uluslararası Ege Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, İzmir, Turkey, 26 - 27 April 2023, pp.87-95, (Full Text)

13. GENÇLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA, MARKA GÜVENİ VE MARKA BAĞLILIĞI İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

T.C. Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Uluslararası Sosyal Bilimler Konferansı, Bursa, Turkey, 5 - 06 July 2021, (Full Text)

14. Covid-19 Sürecinde Ortak Tüketime Yönelik Tutum

25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Turkey, 30 June - 02 July 2021, (Full Text) Sustainable Development

15. Perceptions Regarding the Impacts of Fairs as an Event on the Region: The Example of Antalya

International Kaoru Ishikawa Business Administration and Economy Congress, Ankara, Turkey, 20 May 2021, pp.88-106, (Full Text)

16. Yerel Yönetimlerde Uygulanan TKY, Kelebek Etkisi Mi Oluşturuyor?Kavramsal Bir Araştırma Ve Genel Bir Değerlendirme

KENT YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR VE ETKİN BELEDİYECİLİK UYGULAMALARI, 1 - 03 November 2018, (Full Text)

17. İÇERİK PAZARLAMASINA YÖNELİK BİR LİTERATÜR TARAMASI

Innovation and Global Issues in Social Sciences 3, Antalya, Turkey, 26 - 29 April 2018, (Summary Text)

18. Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü

Innovation and Global Issues in Social Sciences 3, Antalya, Turkey, 26 - 29 April 2018, (Summary Text)

19. An Application to Examine the Hedonic Shopping in Terms of Some Demographic Factors

INNOVATION AND GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II, Antalya, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.40-43, (Summary Text)

20. Investigation of the Use of Social Media and Consumer Behavior of University Students with Respect to Some Factors

INNOVATION AND GLOBAL ISSUES IN SOCIAL SCIENCES II, Antalya, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.21-24, (Summary Text) Sustainable Development

22. KENT MARKASI OLUŞUMU İÇİN KENTSEL PAZARLAMA STRATEJİLERİ: MELBOURNE ÖRNEĞİ

2. Kentfor Sanayileşme ve Göç Kıskacında Kent ve Çevre Yönetimi, Tekirdağ, Turkey, 11 - 12 August 2017, (Summary Text)

23. Factors of Purchasing Decision and Measuring Brand Loyalty: An Empirical Study of Automotive Sector

Proceedings of the Seventh Annual International Conference on Global Business,Engineering, Energy, Agriculture and Health ((ICGBEEAH2017)), Manhattan, New York, United States Of America, 21 - 22 July 2017, pp.66-75, (Full Text)

24. TÜRKİYE’DE LOJİSTİK YAZININ TARİHSEL GELİŞİMİ VE LOJİSTİK EĞİTİMİ

4. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sosyal Ve Teknik Bilimler Kongresi, Burdur, Turkey, 11 - 13 May 2017, pp.308-320, (Full Text)

25. Comparison of The Municipality Management Models for The Metropolitan Municipalities in Turkey

3rd International Conference on SocialSciences and Education Research, Roma, Italy, 27 - 29 April 2017, pp.233-234, (Summary Text)

26. The Relationship Between Trust and Dependency of Consumers onTrademarks

3rd International Conference on SocialSciences and Education Research, Roma, Italy, 27 - 29 April 2017, pp.235, (Summary Text)

27. Helal Gıda Algısının Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi

2. Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Turkey, 5 - 08 May 2016, pp.98-109, (Full Text) Sustainable Development

28. USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIESIN POLITICAL MARKETING IN TURKEY

1. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Konferansı İnsan ve Toplum Bilimleri, Madrid, Spain, 19 - 22 May 2016, pp.218, (Summary Text)
Books 17

1. HAK - İŞ VE KADIN 2025

HAK-İŞ Yayınları, Ankara, 2025

2. Kadın Sendikacılar Gözünden HAK-İŞ: Katılım, Örgütsel Beklentiler, Algılar

in: Emeğin Evrensel Gücüne Kadınların Katkısı, Zengin Fatma, Editor, HAK-İŞ Yayınları, Ankara, pp.23-52, 2025

5. MOBİL UYGULAMALARDA ONLİNE ALIŞVERİŞ: TRENDYOL ÖRNEĞİ

in: İktisadi ve İdari Bilimlerde Modern Araştırmalar-2024, TANRIÖVER BANU, YAMAK NEBİYE, Editor, Livre De Lyon, Lyon, pp.135-160, 2024

6. Sendikal Harekette Hak-İş ve Kadın

Hak - İş Yayınları, Ankara, 2023

7. SEÇİM VAATLERİNİN VE SİYASAL KAMPANYALARIN SEÇMEN DAVRANIŞLARINA ETKİSİ

in: KAZANDIRAN İKİLİ Yerel Seçimlerde Kadın ve Gençler, Yusuf Akın - Hamza Ateş, Editor, Ekin Yayınevi, Bursa, pp.133-149, 2023

8. SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA

in: İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Konuları, Doç Dr. Şahin Karabulut, Editor, Ekin yAYINEVİ, Bursa, pp.249-258, 2022

9. Sürdürülebilir Pazarlama

in: İşletme Biliminde Muhasebe, Pazarlama Ve Organizasyon Konuları, Karabulut, Şahin, Editor, Ekin Yayınevi, pp.1, 2022

10. Marka Kavramı ve Marka Aşkı

in: Ulusal ve Küresel Ölçekte Tüm Yönleriyle Pazarlama, Dr. Şahin KARABULUT, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.213-226, 2022

11. Gençlerin Satın Alma Davranışlarında, Marka Güveni ve Marka Bağlılığı İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

in: Sosyal Bilimlerde Güncel Araştırmalar, Selçuk İpek, Cüneyt Kılıç, Editor, Ekin Yayınevi, Bursa, pp.104-113, 2021

12. Gençlerin Satın Alma Davranışlarında, Marka Güveni ve Marka Bağlılığı İlişkisi Üzerine Bir Araştırma

in: SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Selçuk İPEK,Cüneyt KILIÇ, Editor, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa, pp.104-113, 2021

14. Başkanlık Sisteminde Siyasal Pazarlama Kampanyaları: ABD Örneği

in: Hükümet Sistemi: Kamu Yönetiminde Değişim, Prof. Dr. Yüksel DEMİRKAYA, Editor, Hiper Yayınevi, İstanbul, pp.473-508, 2018

15. Yerel Yönetimlerde Uygulanan TKY, Kelebek Etkisi Mi Oluşturuyor? Kavramsal Bir Araştırma ve Genel Bir Değerlendirme

in: Kent Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar ve Etkin Belediyecilik Uygulamaları, Mehmet Mecek, Bekir Parlak, Emin Atasay, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.1036-1043, 2018

17. Elections and Social Media: An Overview

in: Public Affairs and Administration Concepts Methodologies Tools and Applications, , Editor, Information Sience Reference (an imprint of IGI Global), Hershey PA, pp.314-328, 2015
Metrics

Publication

72

Publication (Scopus)

1

Citation (Scholar)

334

H-Index (Scholar)

12

Citation (Sum Other)

420

Thesis Advisory

19

Open Access

6
UN Sustainable Development Goals