E. KARAKOÇ, "Sosyal Bir Değer Olarak Tüketim," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.2, no.3, pp.104-109, 2002
KARAKOÇ, E. 2002. Sosyal Bir Değer Olarak Tüketim. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.2, no.3 , 104-109.
KARAKOÇ, E., (2002). Sosyal Bir Değer Olarak Tüketim. JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.2, no.3, 104-109.
KARAKOÇ, ENDERHAN. "Sosyal Bir Değer Olarak Tüketim," JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.2, no.3, 104-109, 2002
KARAKOÇ, ENDERHAN. "Sosyal Bir Değer Olarak Tüketim." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.2, no.3, pp.104-109, 2002
KARAKOÇ, E. (2002) . "Sosyal Bir Değer Olarak Tüketim." JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION , vol.2, no.3, pp.104-109.
@article{article, author={ENDERHAN KARAKOÇ}, title={Sosyal Bir Değer Olarak Tüketim}, journal={JOURNAL OF SELCUK COMMUNICATION}, year=2002, pages={104-109} }