S. ERDAĞI TOKSUN And F. TOPRAK, "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI OKUMA STRATEJİLERİ," International Journal of Languages Education and Teaching , vol.4, no.2, pp.276-292, 2016
ERDAĞI TOKSUN, S. And TOPRAK, F. 2016. TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI OKUMA STRATEJİLERİ. International Journal of Languages Education and Teaching , vol.4, no.2 , 276-292.
ERDAĞI TOKSUN, S., & TOPRAK, F., (2016). TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI OKUMA STRATEJİLERİ. International Journal of Languages Education and Teaching , vol.4, no.2, 276-292.
ERDAĞI TOKSUN, SELMA, And FUNDA TOPRAK. "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI OKUMA STRATEJİLERİ," International Journal of Languages Education and Teaching , vol.4, no.2, 276-292, 2016
ERDAĞI TOKSUN, SELMA E. And TOPRAK, FUNDA. "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI OKUMA STRATEJİLERİ." International Journal of Languages Education and Teaching , vol.4, no.2, pp.276-292, 2016
ERDAĞI TOKSUN, S. And TOPRAK, F. (2016) . "TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI OKUMA STRATEJİLERİ." International Journal of Languages Education and Teaching , vol.4, no.2, pp.276-292.
@article{article, author={SELMA ERDAĞI TOKSUN And author={FUNDA TOPRAK}, title={TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE KULLANDIKLARI OKUMA STRATEJİLERİ}, journal={International Journal of Languages Education and Teaching}, year=2016, pages={276-292} }