A. SARITAŞ, "Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü," Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, pp.195-218, 2018
SARITAŞ, A. 2018. Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü. Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5 , 195-218.
SARITAŞ, A., (2018). Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü. Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, 195-218.
SARITAŞ, AHMET. "Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü," Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, 195-218, 2018
SARITAŞ, AHMET. "Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü." Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, pp.195-218, 2018
SARITAŞ, A. (2018) . "Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü." Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi , vol.4, no.5, pp.195-218.
@article{article, author={AHMET SARITAŞ}, title={Yeşil Satın Alma Davranışının Algılanan Tüketici Etkinliğine Etkisinde Çevresel Kaygının Aracılık Rolü}, journal={Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi}, year=2018, pages={195-218} }